آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جومبالی پلازا استانبول

هتل جومبالی پلازا استانبول
cumbali plaza Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل جومبالی پلازا

چرا هتل جومبالی پلازا Cumbali Plaza Hotel

شهر بزرگ و توریستی استانبول یکی از پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری بین گردشگران داخلی و خارجی ترکیه است. هتل جومبالی پلازا یک هتل سه ستاره است که در منطقه شیشلی و محله دولاپ دره استانبول واقع شده و همه روزه میزبان گردشگران بسیاری می‌باشد. این هتل دارای دسترسی مناسبی به اماکن مهم شهر بوده البته باید بدانید که از این اقامتگاه تا مرکز شهر سراشیبی نسبتا تندی وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که این هتل تا فرودگاه بین‌المللی آتاتورک استانبول حدود 15 کیلومتر فاصله داشته است.

خدمات و امکانات هتل جومبالی پلازا  Cumbali Plaza Hotel

کارکنان پذیرش به زبان‌های ترکی، روسی، عربی و انگلیسی صحبت کرده و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی وجود ندارد. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌ شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاهای گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. 
برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات برای نشست‌های کاری درهتل مهیا شده‌است. صبحانه هتل هر روز صبح به صورت سلف سرویس برای مهمانان سرو خواهد شد در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و مدیترانه ای و همچنین غذاهای ترکی در وعده‌های عنوان ناهار و شام سرو می‌شود.
اگر تصمیم به کرایه کردن خودرو دارید، با توجه به امنیت پایین محله دولاپ دره، می‌توانید آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای اضافی در یک پارکینگ عمومی نزدیک به مجموعه قرار بدهید. فاصله تا فرودگاه زیاد است به همین دلیل می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه بهره ببرید. نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله های ارزشمند خود را در آن بگذارید.

اتاق‌ها و امکانات هتل جومبالی پلازا Cumbali Plaza Hotel

هر کدام از 46 اتاق‌ها دکوری مدرن دارند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده است؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

انواع اتاق‌ها:

- Standard Triple Room اتاق‌های 25 متری استاندارد برای اقامت 3 بزرگسال و نهایتا یک کودک بدون تخت.

- Standard Double or Twin Room اتاق‌های 23 متری برای اقامت حداکثر 2 نفر

- Economy Double or Twin Room اتاق‌های 21 متری که برای اقامت دو نفر ظرفیت دارند.

- Family Suite همان‌طور که از نام این اتاق پیداست برای اقامت خانواده‌ها تدارک دیده شده است. در این اتاق‌ها شش نفر می‌توانند اقامت داشته باشند و 56 متر مساحت دارند. این اتاق ها در طبقات بالا قرار دارند.

اطلاعات:

- ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

- سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است.

فاصله هتل تا:

- میدان تکسیم استانبول ۱.۳ کیلومتر

- خیابان استقلال ۱.۸ کیلومتر

- موزه پرا 3 کیلومتر

- برج گالاتا ۳.۸ کیلومتر

- گرند بازار ۶.۴ کیلومتر

- مسجد اورتاکوی ۵.۵ کیلومتر

- بازار ادویه استانبول ۵.۹ کیلومتر

- مسجد ایا صوفیه ۷.۶ کیلومتر

- آکواریوم استانبول ۲۶.۵ کیلومتر

- مرکز خرید پالادیوم استانبول ۲۳.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جومبالی پلازا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن منوی سرویس خواب سیستم تنظیم هوا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2