آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اوز یاووز استانبول

هتل اوز یاووز استانبول
oz yavuz Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل اوز یاووز

چرا هتل اوز یاووز هتل  Hotel Oz Yavuz Hotel  

هتل اوو یاووز هتلی سه ستاره در شهر استانبول می‌باشد. این هتل سه ستاره از امتیاز بالایی برخوردار بوده و برای کسانی که به دنبال یک هتل مقرون به صرفه می‌باشند یکی از هتل‌های پیشنهادی به شمار می‌رود. این هتل حدود 360 متر با ایستگاه تراموای فاصله دارد و ضمن قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مناسب، امکانات فوق‌العاده خوب و با کیفیتی را هم در اختیار مسافران استانبول می‌گذارد.

خدمات و امکانات هتل اوز یاووز  Hotel Oz Yavuz Hotel 

این هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. در هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهد بود. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی و فارسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن ها وجود نداشته باشد. خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز با هزینه اضافه انجام می‌گیرد و امکان اجاره خودرو در هتل برای گشت شهری وجود دارد.
این هتل برای افرادی که در هتل نیاز به برگزاری جشن‌ها و مجلس دارند سالن مجهزی فراهم کرده است همینطور امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی‌سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید.

صبح خود را می‌توانید با صبحانه ای مفصل و خوشمزه آغاز کنید؛ ساعت سرو صبحانه در این هتل از ساعت 7:30 الی 10:30 می‌باشد و برای صرف نهار و شام می‌توانید در رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو کنید. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 10 کیلومتر مسیر را از فرودگاه آتاتورک طی کنند تا به هتل برسند.

اتاق‌ها و امکانات هتل اوز یاووز Hotel Oz Yavuz Hotel 

هتل اوز یاووز Oz Yavuz Hotel  دارای 37 اتاق با دکوراسیون شیک و دنج است. کلیه اتاق‌های میهمانان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

فاصله هتل تا:

- برج گالاتا تا هتل اوز یاووز استانبول: ۳.۹ کیلومتر

- بازار ادویه تا هتل اوز یاووز استانبول:۳.۶ کیلومتر

- مسجد سلیمانیه تا هتل اوز یاووز استانبول: ۳ کیلومتر

- مسجد ایاصوفیه تا هتل اوز یاووز استانبول: ۴.۶کیلومتر

- آب‌انبار باسیلیا تا هتل اوز یاووز استانبول: ۴.۴کیلومتر

- میدان تکسیم تا هتل اوز یاووز استانبول: ۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اوز یاووز ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان
باشگاه بدنسازی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2