آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الماس باکو

هتل الماس باکو
diamond baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل الماس باکو

چرا هتل الماس باکو Diamond Hotel Baku ؟

هتل  محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند.

امکانات هتل الماس باکو:

مرکز تناسب اندام هتل کاملا مجهز بوده و شما تمامی دستگاه‌ها را در ان پیدا می‌کنید و می‌توانید در حضور مربی‌هایی که دارای مدارک بین‌المللی هستند ورزش کنید و برنامه تمرینی خود را حتی در زمان اقامتتان دنبال کنید. در کنار بخش سلامتی هتل مرکز اسپا قرار دارد که طیف گسترده‌ای از درمان‌ها و ماساژ‌ها را در کنار جکوزی و سونا ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از این خدمات استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس باکو:

در تمامی اتاق‌ها امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم قرار داده شده‌اند.

فاصله هتل الماس باکو تا:
- ورزشگاه توفیک باخراموف: 5 کیلومتر 
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 13 کیلومتر 
- مرکز خرید آزورا:  19 کیلومتر 
- مرکز خرید بندر باکو: 21 کیلومتر 
- ایستگاه گنجلیک: 9 کیلومتر 
- رستوران شکی: 8 کیلومتر 
- هتل بوتیک تئاتر: 8 کیلومتر 
- رستوران تندیر: 12 کیلومتر 
- پیتزا نیویورک باکو: 17 کیلومتر 

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل الماس باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
سونا میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2