آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بایکال استانبول

هتل بایکال استانبول
baykal Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل بایکال

چرا هتل بایکال Baykal Hotel

هتل بایکال یکی از هتل‌های سه ستاره می‌باشد که واقع در سواحل گلدن هورن و در محله اونکاپانی ترکیه قرار گرفته است. هتل بایکال استابنول از سال 2014 پذیرای میهمانان است.

خدمات و امکانات هتل بایکال Baykal Hotel

این هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند همچنین پرسنل هتل که به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ به صورت 24 ساعته با گرمی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. شما می‌توانید چمدان‌های خود را در انبار چمدان بگذارید و از زمان خود استفاده کنید. خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز با هزینه اضافه انجام می‌گیرد. امکان اجاره خودرو در هتل برای گشت شهری وجود دارد و با هزینه اضافه ترانسفر فرودگاهی نیز انجام می‌شود. دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. صبحانه به صورت بوفه در هتل بایکال استانبول سرو می‌شود. مسافران همچنین می‌توانند برای صرف ناهار و یا شام به رستوران‌های متعددی که در همسایگی هتل مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل بایکال Baykal Hotel 

این هتل دارای 20 اتاق می‌باشد. کلیه اتاق‌های میهمانان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در همه اتاق‌ها وجود دارند. لازم بذکر است برخی اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی با منظره ی رو به دریا و شهر دارند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق های یک نفره استاندارد با متراژ 17 مترمربع

- اتاق های استاندارد دوقلو با متراژ 20 مترمربع

- اتاق های سه نفره با متراژ 25 مترمربع

- اتاق سه تخته با بالکن با متراژ 35 مترمربع

- اتاق خانوادگی با بالکن با متراژ 40 مترمربع

فاصله هتل تا

- فاصله هتل تا پل آتا ترک: ۴۰۰ متر

- فاصله هتل تا مسجد فاتح: ۱ کیلومتر

- فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر

- فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۲ کیلومتر

- فاصله هتل تا مسجد آیا صوفیه: ۲.۳ کیلومتر

- فاصله هتل تا فرودگاه استانبول: ۳۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بایکال ‌
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار یخچال حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون
آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق اجاره خودرو تلویزیون در لابی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2