آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش
lilium Hotel کیش
درجه هتل:
هتل لیلیوم

چرا هتل لیلیوم Lilium Hotel ؟

هتل لیلیوم یکی دیگر از هتل‌های چهارستاره و نوساز، شیک و با طراحی کلاسیک کیش است که در 8 طبقه بنا شده و امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را برای اقامتی به یاد ماندنی ارائه می‌دهد؛ هتل لیلیوم با موقعیت مکانی خود موجب دسترسی آسان به افریحات و مراکز خرید شده است. هتل لیلیوم همچنین یک هتل هوشمند بوده که با ارائه اینترنت وایلس در تمامی نقاط خود امکان آنلاین شدن رایگان و آسان را به تمامی مهمانان خود می‌دهد. 

امکانات هتل لیلیوم:

در رستوران هتل انواع غذا‌های دریایی، غذاهای محلی، غذاهای ایرانی و بین المللی  سرو می‌شود که گردشگران می‌توانند از آن‌ها سفارش دهند و در محیطی دلنشین و آرام میل نمایند. صبحانه هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و از ساعت 7 الی 10 سرو می‌شود، برای وعده صبحانه می‌توانید از انواع املت، نان ایرانی، نان فرانسوی، آبمیوه، عسل، کره، پنیر، خامه، مربا، سوسیس، ژامبون، تخم مرغ، خرما، لوبیا، عدسی و چای لذت ببرید. از امکانات و خدمات بی نظیر رفاهی که هتل لیلیوم ارائه می‌دهد می‌توان به پذیرش شبانه روزی، آمفی تئاتر، کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، پارکینگ سرباز، پارکینگ سرپوشیده، سالن کنفرانس مجهز، کافی شاپ ، صندوق امانات، دستگاه خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات تور، اجاره خودرو و انبار چمدان اشاره نمود که همین امر باعث توجه و محبوبیت این هتل در بین مسافران و گردشگران کیش شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیلیوم:

154 اتاق‌ هتل در طبقات بین 1 تا 6 پراکنده شده است، انواع مختلفی از اتاق‌ها را برای 2 تا 5 نفر آماده و طراحی کرده است؛ امکانات رفاهی موجود در تمامی اتاق‌ها یکسان بوده و تفاوت آنها بیشتر در تعداد اتاق، نوع تخت‌ها، ظرفیت و دید آنهاست. موقعیت مکانی هتل "lilium hotel" به گونه‌ای است که برخی از اتاق‌های آن رو به دریا بوده و برخی دیگر چشم اندازی از پارک بزرگ شهر را دارند. امکانات اتاق‌ها شامل صندوق امانات، یخچال، سشوار، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، کمد لباس، خدمات خانه داری، آینه و دراور، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، حوله، لوازم بهداشتی، میز آرایشی، تراس، سیستم اعلان و اطفاء حریق و چای ساز می‌شوند.

فاصله هتل لیلیوم تا:
- باغ پرندگان: 1 کیلومتر
- پلاژ بانوان کیش: 2.6 کیلومتر
- آکواریوم کیش: 2 کیلومتر
- روستای باغو: 2 کیلومتر
- کشتی یونانی: 3 کیلومتر
- شهر زیرزمینی کاریز: 4 کیلومتر
- اسکله تفریحی کیش: 1.8 کیلومتر
- پارک دلفین ها: 5.5 کیلومتر
- شهر باستانی حریره: 8 کیلومتر
- پارک ساحلی: 6 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کیش: فاصله 6 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لیلیوم ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز اعلام حریق رمپ خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار اینترنت در اتاق با هزینه جداگانه یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2