آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرور استانبول

هتل گرور استانبول
gorur Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گرور

چرا هتل گرور Grur Hotel

هتل  گرور یگ هتل سه ستاره میان رده در محله امینونو درمنطقه آکسارای استانبول می‌باشد و یکی از بهترین گزینه‌ها جهت اقامتی ارزان در استانبول محسوب می‌شود.

خدمات و امکانات هتل گرور Grur Hotel

این هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کنند و کارکنان این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی تسلط دارند و از این طریق می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.
میهمانان در طول اقامت خود در هتل گرور می‌توانند از تفریحاتی از جمله ماهیگیری لذت ببرند. صبحانه هرروز صبح بصورت منو و بوفه با تنوعی از غذاهای حلال سرو می‌شود. رستورانی که در تراس قرار گرفته است نیز انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی با منظره ای رو به شهر ارائه می‌دهد.
هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 32 کیلومتر مسیر را از فرودگاه بین‌المللی طی کنند تا به هتل برسند. پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید. طبق قوانین و مقررات در این هتل مسافران امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی را ندارند و اتاق‌های این هتل غیر سیگاری هستند و امکان استعمال دخانیات در آن‌ها وجود ندارد. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی هتل نیز سری بزنید و از خدمات آن بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرور Grur Hotel

هتل گرور دارای 20 اتاق می‌باشد و هر کدام از اتاق‌های این هتل به صورت اتاق سینگل، دبل ، دبل با سرویس اضافه و سوئیت است و دارای امکانات رفاهی مانند تختخواب، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تلویزیون کابلی ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و میز است.

فاصله هتل تا:

- بازار ادویه استانبول ۰.۵ کیلومتر

- خیابان استقلال ۳.۲ کیلومتر

- مسجد سلیمانیه ۰.۶ کیلومتر

- گرند بازار  ۱.۱ کیلومتر

- برج گالاتا ۱.۶ کیلومتر

- مسجد ایا صوفیه ۳.۱ کیلومتر

- میدان سلطان احمد ۲.۰ کیلومتر

- کاخ توپکاپی ۲.۴ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرور ‌
رستوران رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس روزنامه نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2