آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل یاسمین بدروم ریزورت بدروم

هتل یاسمین بدروم ریزورت بدروم
yasmin bodrum resort Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل یاسمین بدروم ریزورت

چرا هتل یاسمین بدروم ریزورت Yasmin Bodrum Resort Hotel ؟

هتل یاسمین بدروم ریزورت در مقصد گردشگری معروف "Gümüşlük – Peksimet" در بدروم پذیرای مهمانان خود است. یاسمین بدروم ریزورت در زمینی به مساحت 40.000 مترمربع و مساحت کلی 108.000 مترمربع دارای یک ساحل شنی بی‌نظیر به طول 1 کیلومتر در ساحل دریای اژه است. "Yasmin Bodrum Resort" با ظرفیت 484 اتاق، می‌تواند نزدیک به 900 مهمان را در خود جای دهد.

امکانات هتل یاسمین بدروم ریزورت:

هتل یاسمین بدروم ریزورت در کنار سواحل دریای اژه با یک ساحل خصوصی به طول یک کیلومتر، دارای 3 استخر روباز و 2 استخر سرپوشیده است. این هتل یک عرشه چوبی با 2 آلاچیق، یک مرکز اسپا با حمام ترکی و دسترسی رایگان به وای فای در همه مناطق وجود دارد. غذاهای ترکی و بین‌المللی تهیه شده توسط سرآشپزهای چیره دستی که غذا را به هنر تبدیل می‌کنند، غذاهای ترکی و جهانی را با دقت فراوان با سالم ترین مواد اولیه آماده می‌کنند تا طعمی متفاوت به اقامت شما ببخشید. میهمانان می‌توانند در یکی از 3 زمین تنیس بازی کنند، در مرکز تناسب اندام ورزش کنند یا از سرسره‌های آبی لذت ببرند. صندلی‌های آفتاب‌گیر، امکانات ماساژ و سونا برای استراحت ایده‌آل هستند. والیبال ساحلی، بیلیارد و زمین بازی کودکان در دسترس است. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس میزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل یاسمین بدروم ریزورت:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. ویژگی خاص تمامی اتاق‌ها پنجره تمام قد آنهاست که مناظری بسیار زیبا را از دریا، جنگل و کوه‌ها به نمایش می‌گذارد.

فاصله هتل یاسمین بدروم ریزورت تا:
- پارک اردم: 9 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 14 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 15 کیلومتر
- دروازه میندوس: 15 کیلومتر
- شطرنج غول پیکر: 16 کیلومتر
- تنیس روی میز: 16 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 16 کیلومتر
- قلعه: 16 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 16 کیلومتر
- درخت بقراط: 16 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 17 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 17 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 17 کیلومتر
- قلعه بدروم: 17 کیلومتر
- برج فرانسوی: 17 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 26 کیلومتر
- ساحل آوتا ساحلی: 1.1 کیلومتر
- ساحل گوموشلوک: 1.6 کیلومتر
- ساحل گونباتیمی: 3.4 کیلومتر
- ساحل سویتاس: 4.9 کیلومتر
- ساحل گوموسکایا: 6 کیلومتر
- فرودگاه ملی کالیمنوس: 28 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 30 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 40 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل یاسمین بدروم ریزورت ‌
فروشگاه ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال تراس حمام بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2