آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول
taksim line Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل تکسیم لاین

چرا هتل تکسیم لاین  Taksim Line Hotel

هتل تکسیم لاین Taksim Line Hotel  یک هتل چهار ستاره لوکس در منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه است و طبق آمار وبسایت Booking یکی از پر بازدیدترین‌ها در شهر توریستی استانبول می‌باشد. این هتل از سال 2010 شروع به کار کرده و تا کنون توانسته است با ارائه امکانات و خدمات مناسب، رضایت مسافران زیادی را جلب کند.

خدمات و امکانات هتل تکسیم لاین Taksim Line Hotel

این هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. یک کانتر گردشگری 24 ساعته نیز در هتل تکسیم لاین استانبول وجود دارد که مهمانان می‌توانند گشت‌های شهری خود را با مسئولین آن هماهنگ کنند و یا از آن‌ها بخواهند که مقدمات اجاره ماشین را برایشان تدارک ببینند. کارکنان هتل به زبان‌های ترکی، فارسی و انگلیسی مسلط هستند و از بابت ارتباط با آ‌ن‌ها مشکلی نخواهید داشت.
پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی‌سیم با سرعت بسیارعالی بهره ببرید و برای افرادی که قرارهای ملاقات کاری و کنفرانس نیز دارند این هتل سالن کنفرانس مجهز با پرداخت هزینه اضافه در اختیارشان قرار می‌دهد.
در هتل یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است و علاقه‌مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند یا پس از گذراندن یک روز پرمشغله و گشت و گذار در شهر، در حمام ترکی هتل تکسیم لاین به استراحت بپردازید علاوه بر آن یک استخر سرپوشیده در هتل ساخته شده است به خصوص برای کسانیکه در طول پاییز و زمستان می‌خواهند از شنا کردن لذت ببرند مکان مناسبی است.
برای سرو غذا بروی صندلی‌های بلند این رستوران بنشینید و از تماشای چشم انداز میدان تکسیم لذت ببرید و در آرامش وعده غذایی خود را میل نمایید؛ همینطور صبحانه سلف سرویس هتل تکسیم لاین هر روز در کافه رستوران لایف سرو می‌شود. همچنین نوشیدنی در لابی تریای ونوس در پایان روز به میهمانان توصیه می‌شود. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 20 کیلومتر مسیر را از فرودگاه آتاتورک طی کنند تا به هتل برسند.

اتاق‌ها و امکانات هتل تکسیم لاین  Taksim Line Hotel

این هتل دارای 36 اتاق می‌باشد. اتاق‌های این هتل با دکوراسیونی زیبا و با رنگ‌های ملایم و بافت ظریف و اثاثیه مدرن تزیین شده اند از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون ال سی دی و سرویس بهداشتی و حمام خصوصی همراه با دوش و لوازم شخصی می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دو تخته اقتصادی Economy با مساحت فقط 12 متر
- اتاق دو تخته استاندارد Standard با مساحت 16 متر
- اتاق تک تخته استاندارد که آن هم 12 متر مساحت دارد
- اتاق سه تخته استاندارد 25 متری
- اتاق دولوکس دو تخته 25 متری با امکان پذیرش یک کودک بدون تخت

فاصله هتل تا:

 - میدان تکسیم(100متر)

- خیابان استقلال(100متر)

- حمام ترکی گالاتسرای(500متر)

- کاخ دولما باغچه(1.4کیلومتر)

- مسجد سلیمانیه(2.9کیلومتر)

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تکسیم لاین ‌
رستوران سرویس گشت شهری پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت روزنامه اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2