آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا
lara hadrianus Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لارا هادریانوس آنتالیا

چرا هتل لارا هادریانوس Lara Hadrianus Hotel؟

هتل لارا هادریانوس "Lara Hadrianus Hotel" یک هتل چهار ستاره با امکاناتی بسیار عالی در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است. ساختمان اصلی هتل 6 طبقه دارد که 3 ساختمان کوچکتر نیز در کنار آن قرار گرفته است. افتتاح این هتل سال 2006 بوده است. هتل لارا هادریانوس با اینکه جزو هتل‌های چهار ستاره شهر آنتالیا محسوب می‌شود اما دارای ساحلی اختصاصی است که در فاصله 4 کیلومتری قرار دارد و فاصله هتل تا لارا بیچ کمتر از 300 متر است.

امکانات هتل لارا هادریانوس:

هتل برای سهولت رفت و آمد به ساحل اتوبوس‌هایی به صورت رایگان مسافران را بین هتل و ساحل جا‌ به‌ جا می‌کنند. در محوطه هتل فضایی برای دورهمی‌های دوستانه و گفت و گو وجود دارد که اطراف آن را نیز باغ‌های زیبا پوشانده است و درصورت علاقه می‌توانید در حین صحبت با دوستان خود از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم استفاده کنید. هتل لارا هادریانوس دارای استخر روباز به همراه سرسره‌های آبی است. برای کودکان نیز هم فضای بازی و هم استخری قرار دارد تا بتوانند از اقامت در این هتل لذت ببرند؛ همچنین هنگام اقامت اگر نوزاد به همراه دارید، به محض ورود به شما کالسکه داده می‌شود تا در جابه‌جایی راحت باشید. اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر هتل قابل دسترس است . اگر با ماشین شخصی به این هتل می‌روید و یا قصد اجاره اتومبیل را دارید پارکینگ هتل بدون نیاز به هزینه جداگانه و رزرو قبلی در دسترس است. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارمندان به زبان‌های روسی، ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند، برای خدماتی مانند اجاره اتومبیل، سپردن اشیاء قیمتی به پذیرش برای قرار دادن آنها در صندوق امانات، خدمات تور و بلیط می‌توانید به این بخش مراجعه نمایید. مرکز اسپا و ماساژ، سونا، جکوزی و حمام ترکی از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره هستند. اگر علاقه‌ مند به ورزش ایروبیک، شیرجه از ارتفاع، دارت، دوچرخه سواری، بیلیارد و تنیس هستید نیز در این هتل تمامی امکانات فراهم شده است. همچنین یک باشگاه تناسب اندام مجهز به تمام دستگاه‌ها نیز در این هتل قرار دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده نمایید. امکانات ورزش تیر اندازی با کمان نیز در هتل فراهم شده است اما به دلیل نیاز اموزش برای استفاده از این ورزش تیراندازی با کمان شامل هزینه جداگانه می‌شود. برای صرف غذا در هتل لارا هادریانوس می‌توانید از رستوران بین‌المللی هتل استفاده کنید. منوی این رستوران انواع مختلفی از دسر، غذا‌های بین المللی می‌باشد. در اطراف ساحل و استخر رو باز هتل نیز بار‌هایی قرار داده شده که انواع نوشیدنی سرد و گرم، شکلات و میان وعده را سرو می‌کنند. یکی دیگر از ویژه برنامه‌های این هتل استند آپ کمدی و پخش موزیک زنده به همراه رقص و پایکوبی است که دو روز در هفته اجرا می‌شود. کلاب‌های شبانه هتل نیز هر شب در ساعات خاصی برقرار است که شامل هزینه‌ای جداگانه برای استفاده می‌باشد. در فضایی که در نظر گرفته شده است امکان مشاهده مسابقات زنده فراهم شده است تا بتوانید به صورت دسته جمعی از تماشای آن لذت ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق‌های هتل لارا هادریانوس:

هتل لارا هادریانوس دارای 132 واحد اقامتی است که شامل 12 سوئیت و 120 اتاق می‌شوند. در همه اتاق‌ها بالکن اختصاصی،سیستم تهویه مطبوع مجزا، تلویزیون ماهواره‌ایی، حمام اختصاصی و مجهز به لوازم بهداشتی و همچنین یخچال قرار داده شده است. در صورت درخواست مهمانان امکان ارائه خدمات ماساژ در اتاق فراهم می‌باشد.

- اتاق استاندارد دو نفره: 1 تخت کامل

- اتاق سوپریور دو نفره: 1 تخت کوئین 

- سه اتاق: 1 تخت کامل/1 مبل تخت‌خوابشو

- اتاق دوقلو استاندارد: 2 تخت دو نفره

- اتاق سه تخته با نمای باغ: 1 تخت دو نفره/1 تخت کوئین

- اتاق دونفره بزرگ: 1 تخت کامل

فاصله هتل لارا هادریانوس تا:

- آبشار دودون آنتالیا: 3.1کیلومتر

- دروازه هادریان آنتالیا: 12.5 کیلومتر

- پارک کارالی اوغلو: 12.3 کیلومتر

- قلعه ایدیرلیک آنتالیا: 12.6 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 14.4 کیلومتر

- آکواریوم آنتالیا: 29.7 کیلومتر

- مرکز خرید لاورا آنتالیا: 6.7 کیلومتر

- مرکز خرید آکاپارک آنتالیا: 6.8 کیلومتر

- مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا: 5.7 کیلومتر

- مرکز خرید شی‌مال آنتالیا:6.9 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لارا هادریانوس آنتالیا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی فروشگاه لوکس اجاره خودرو نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام صبحانه در اتاق لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2