آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند میلنیوم کوالالامپور

هتل گرند میلنیوم کوالالامپور
grand millennium Hotel کوالالامپور
درجه هتل:
کوالالامپور
گرند میلنیوم

Grand Millennium Hotel (هتل گرند میلنیوم)

هتل 5 ستاره گرند میلنیوم در مرکز شهر کوالالامپور در مالزی قرار دارد. هتل گرند میلنیوم در منطقه‌ای قرار گرفته که اطراف آن پر از مراکز خرید و مناطق دیدنی است. هتل دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن می‌باشد. هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه ها و معماری زیبا، هتل بسیار مورد توجه توریست ها قرار گرفته است. هتل دارای کارکنان و خدمه خونگرم و مهمان نواز است. خدمه هتل آماده اند تا به بهترین شکل ممکن ارائه خدمات به مهمانان را داشته باشند.
هتل آماده ارائه خدمات 24 ساعته به مهمانان و توریست ها می‌باشد و پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می‌شود. در کنار این پذیرش 24 ساعته مترجمانی چند زبانه مسلط به زبان های عربی، ژاپنی، انگلیسی، چینی و فرانسوی قرار گرفته اند تا در ارائه بهتر خدمات هتل گرند میلنیوم به مهمانان یاری کنند. خدمات نظافت اتاق‌ها و هتل روزانه می‌باشد. این نظافت روزانه باعث شده فضای داخلی اتاق ها و هتل تمیز و مرتب باشد.
هتل گرند میلنیوم دارای امکانات رفاهی و ورزشی بسیار مناسبی است. این امکانات برای یک اقامت بدون دغدغه و بدون کمبود بسیار مناسب می‌باشد. مهمانانی که قصد دارند با خودروی شخصی خود به این شهر مسافرت کنند و یا قصد اجاره ماشین را در شهر کوالالامپور دارند، هتل گرند میلنیوم دارای یک پارکینگ رایگان می‌باشد که مهمانان می‌توانند خودروی شخصی خود را در این محل قرار دهند. اینترنت پرسرعت هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند از آن استفاده نمایند.
مرکز تناسب اندام هتل با تجهیزات مدرن و پیشرفته در دسترس مهمانان این هتل قرار گرفته و مهمانان می‌توانند با استفاده از این مرکز تناسب اندام خود را حتی در طول سفر نیز حفظ نمایند و از ورزش در هتل گرند میلنیوم لذت ببرند. استخر روباز زیبای هتل گرند میلنیوم در دسترس مهمانان هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند در صورت علاقه به این استخر مراجعه نمایند. ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی این هتل ممنوع اعلام شده است.
مرکز ماساژ هتل گرند میلنیوم در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی به این مرکز مراجعه کرده و خستگی ها را از بین ببرند. زمین گلف در نزدیکی هتل گرند میلنیوم قرار گرفته که مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه اضافی از این زمین استفاده نمایند. هتل گرند میلنیوم برای کودکان نیز امکاناتی اختصاص داده است. هتل دارای بخشی برای بازی و سرگرمی کودکان می‌باشد.
هتل گرند میلنیوم دارای 4 رستوران و یک کافه می‌باشد که تمام این رستوران ها و کافه دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشند. طبق نظرات کاربران و مهمانان سابق هتل، صبحانه هتل دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشد. هتل دارای امکانات دیگری مانند لباسشویی، خشکشویی، اتو و سالن کنفرانس برای میزبانی جلسات اداری با پرداخت هزینه اضافی انجام می‌شود. کتابخانه، امکانات باربیکیو،آسانسور و سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز در دسترس است.

اتاق ها

هتل گرند میلنیوم دارای 468 اتاق و سوئیت می‌باشد. انواع اتاق ها و سوئیت ها عبارتند از Deluxe Room , Executive Room , Classic Room , Family Room , Executive Suite , Classic Suite. تمام اتاق ها و سوئیت ها به سیستم سرمایشی و گرمایشی، گاو صندوق، تلویزیون صفحه تخت، چای / قهوه ساز، میز، حمام اختصاصی و اینترنت پر سرعت مجهز هستند. هتل شامل 19 طبقه نیز می‌باشد. تمام اتاق ها و سوئیت ها بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است.

فاصله هتل تا

  • 550 متر تا پارک Great Lawn
  • 650 متر تا Escape Room
  • 1.2 کیلومتر تا برج Menara KL
  • 2 کیلومتر تا ساختمان Sultan Abdul Samad 
  • 2.1 کیلیومتر تا میدان Merdeka 
  • 2.6 کیلومتر تا موزه هنر های اسلامی مالزی
  • 2.6 کیلومتر تا پارک پروانه های کوالالامپور
  • 3 کیلومتر تا موزه ملی مالزی
  • 16 کیلومتر تا فرودگاه Sultan Abdul Aziz 
  • 41 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور
برای رزرو تورهای کوالالامپور با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات گرند میلنیوم ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2