آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنسیتیو پریمیوم ریزورت اند اسپا آنتالیا

هتل سنسیتیو پریمیوم ریزورت اند اسپا آنتالیا
sensitive premium resort and spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل سنسیتیو پریمیوم ریزورت اند اسپا

چرا سنسیتیو پریمیوم ریزورت اند اسپا Sensitive Premium Resort And Spa Hotel ؟

برای پیدا کردن یک استراحتگاه رمانتیک و ایده آل "Sensitive Premium Resort And Spa Hotel" گزینه بسیار مناسبی است. هتل سنسیتیو پریمیوم ریزورت‌اند اسپا یک هتل پنج ستاره، لوکس و مجلل است که در میان دشت‌های سرسبز و ساحل‌های زیبای منطقه بلک شهر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل با مساحت 18.500 متر مربع در سال 2016 افتتاح شد و بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.

امکانات هتل سنسیتیو پریمیوم ریزورت اند اسپا:

از امکانات تفریحی هتل می‌توان به داشتن ساحلی اختصاصی با فاصله 5 دقیقه‌ای از هتل، استخر ویژه کودکان، دو استخر روبازو مخصوص بزرگسالان، یک استخر سر پوشیده، استخر آب گرم، سالن‌های متعددی که مخصوص ماساژ طراحی شده‌اند، سالن بدنسازی با تجهیزات کامل، سونا و حمام ترکی اشاره کرد. اگر به ورزش‌های آبی علاقه دارید می‌توانید از پارک آبی محوطه هتل که به صورت رایگان در دسرس مهمانان هتل قرار دارد استفاده نمایید. جالب است بدانید مرکز ماساژ و اسپای هتل بسیار مجهز و حرفه‌ایی و یکی از مراکز ماساژ معروف در شهر آنتالیا است. زمین گلف، دارت، پینگ پونگ، زمین بازی و کلاب‌های شبانه هم جهت سرگرمی مهمانان در هتل قرار داده شده است که شامل هزینه اضافه می‌شوند. هتل امکانات ویژه‌ای را برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند در نظر گرفته است. امکان اجاره اتومبیل و استفاده از پارکینگ رایگان هتل برای مهمانان فراهم است. 

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی، اتوشویی و ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند. برای صرف غذا  یک رستوران اصلی و 3 رستوران آلاکارته در هتل قرار دارند که رستوران اصلی سه وعده صبحانه، ناهار و شام را به صورت منوی بوفه سرو می‌کند. رستوران آلاکارته عثمانی انواع غذاهای ترکی و دیگر رستوران آلاکارته غذا‌های ایتالیایی ارائه می‌دهند. هتل سنسیتیو پریمیوم علاوه بر چهار رستوران چهار کافی‌شاپ هم دارد که شامل:

اسنک‌بار: از ساعت 10:00 الی 18:00

کافه‌ شیرینی: از ساعت 10:00 الی 16:00

کافه لابی: با سرویس دهی 24 ساعته

کافه دیسکو: از ساعت 23:00 الی 02:00

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های سنسیتیو پریمیوم ریزورت اند اسپا:

در این هتل 402 واحد اقامتی وجود دارد که همه دارای تهویه مطبوع، صبحانه با منوی بوفه، بالکن، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق‌ها دارای نشیمن با چشم اندازی بسیار زیبا از دریا هستند. حمام‌ها در تمام اتاق‌ها مجهز به سرشور ماساژور به همراه لوازم بهداشتی هستند. بطری آب رایگان نیز در تمام اتاق‌ها قرار داده شده است.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد دو تخته با دید کوه

- اتاق استاندارد سه تخته با دید کوه

- اتاق خانوادگی با دید کوه

- اتاق استاندارد دو نفره با دید دریا

- اتاق استاندارد سه نفره با دید دریا

- اتاق خانوادگی با دید دریا

فاصله هتل سنسیتیو پریمیوم ریزورت اند اسپا تا:

- برج ساعت: 50.8کیلومتر

- شهر قدیم آنتالیا: 51کیلومتر

- باغ وحش آنتالیا: 57.3کیلومتر

- تم پارک لند آف لجندز(سرزمین افسانه‌ها): 15.2کیلومتر

- مرکز اسکی هیپ ناتیک: 21.7کیلومتر

- مرکز خرید میرا آنتالیا: 27.8کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل سنسیتیو پریمیوم ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات پزشکی اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی
جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2