آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آیکون استانبول

هتل آیکون استانبول
icon Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آیکون
 

چرا هتل آیکون؟
هتل آیکون Icon Hotel یک هتل چهار ستاره لوکس در منطقه شیشلی استانبول است که امکانات بسیار عالی به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل استانبول به طور دقیق در منطقه گلاب دره که نزد برخی با نام دولاپ دره شناخته می‌شود قرار دارد. نزدیکی به میدان تکسیم و خیابان استقلال باعث شده این هتل دسترسی مناسبی به مراکز خرید، جاذبه‌ها و رستوران‌ها داشته باشد.  اگر قصد سفر با تور استانبول و اقامت در هتل آیکون را دارید، با ما همراه باشید.

امکانات هتل آیکون:

در هتل آیکون امکانات رفاهی مناسبی به مهمانان ارائه می‌شود. در رستوران هتل می‌توانید انواع غذا‌های بین‌المللی،ترکی و منوی ویژه کودکان را میل نمایید؛ صبحانه نیز در رستوران به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. همچنین می‌توانید در قسمت بار / اسنک بار هتل انواع نوشیدنی و میان وعده را سفارش دهید.
در سر تا سر هتل به اینترنت وای فای رایگان دسترسی دارید. بخش پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعال است و برای خدماتی مانند نگهبانی، نگهداری از چمدان، دستگاه خودپرداز، نگهداری و حمل بار و خدمات تبدیل ارز می توانید به این بخش مراجعه نمایید. خدمات کرایه خودرو از دیگر امکانات هتل آیکون استانبول است که با پرداخت هزینه جداگانه امکان‌پذیر می‌باشد.
در هتل آیکون کتابخانه، فروشگاه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سرویس ترانسفر فرودگاهی، سیستم اطفا حریق نیز برقرار می باشد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل می توان باشگاه تناسب اندام، خدمات ماساژ و اسپا، حمام ترکی، آبگرم و سونا و جکوزی را نام برد که همه به صورت رایگان قابل استفاده هستند. در این هتل خدمات پرستاری از کودک نیز در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافه انجام می پذیرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل آیکون:

یک ساختمان 8 طبقه با 65 واحد اقامتی، دارای طراحی های شیک به سبک کلاسیک، که همه عایق صدا هستند. برخی از اتاق‌های هتل دید رو به شهر دارند. توجه فرمایید برای جابه جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده نمایید و مشکلی از این نظر ندارید. 

انواع اتاق‌های هتل :

_  اتاق استاندارد دو نفره: 25 متر مربع / دارای یک تخت دو نفره بزرگ / با ظرفیت 2 نفر بزرگسال و یک کودک
_ سوئیت سوپریور Superior: 28 متر مربع /  دارای سه تخت یک نفره / با ظرفیت 3 نفر بزرگسال و یک کودک
_ سوئیت دلوکس Deluxe: 35 متر مربع / دارای دو تخت سینگل / با ظرفیت 2 بزرگسال و یک کودک
لازم است بدانید تمام اتاق‌های هتل آیکون دارای سرویس بهداشتی، حمام با لوازم بهداشتی، رادیو، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، فرش، یخچال، میز کار، کمد لباس، کتری برقی هستند.

فاصله‌ی هتل تا :

- مرکز انگشت نگاری وک سفارت کانادا در استانبول : 0.9 کیلومتر
- میدان تکسیم استانبول : 1.1 کیلومتر
- خیابان استقلال استانبول : 1.5 کیلومتر
- موزه پرا استانبول : 1.9 کیلومتر
- کاخ دلمه باغچه استانبول : 3.3 کیلومتر
- گرند بازار استانبول : 6 کیلومتر

ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00

برای رزرو تورهای استانبول  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل آیکون ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو اتو شویی منوی غذای کودک خدمات تور و بلیط
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت کابلی رایگان در اتاقها اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2