آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول
taksim gonen Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل تکسیم گونن

چراهتل تکسیم گونن Taksim Gonen 

هتل تکسیم گونن استانبول (Taksim Gonen Hotel) یک هتل چهارستاره در منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه می‌باشد. هتل تکسیم گونن که در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد، برای افرادی که به دنبال یک هتل خوب درسطح چهارستاره و در یک موقعیت مکانی خوب انتخابی عالی می‌باشد. هتل تکسیم گونن در سال 1999 میلادی ساخته شده‌است و پس از آن به طور مرتب مورد بازسازی قرار گرفته است.

خدمات و امکانات رفاهی هتل تکسیم گونن: 

از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و شاتل فرودگاهی باهزینه اشاره کرد که هرسه درهتل تکسیم گونن در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند.
هتل زیبای تکسیم گونین دارای یک رستوران زیبا می‌باشد که با بهترین دکوراسیون چیده شده‌است. رستورانBosphorus برروی بام با چشم‌اندازی پانوراما از شهرمی‌باشد ودارای منویی از انواع غذاهای ترکیه‌ای و سنتی بوده که با توجه به قرار گیری بر روی پشت بام، مهمانان می‌توانند با سرو کرن غذا از تماشای مناظر لذت ببرند و صبحانه‌های هتل که در طبقه یازدهم و در مکانی با چشم اندازی زیبا و چشم نواز سرو می‌شوند بسیار کامل و متنوع هستند. کافه Muizz این هتل مکانی عالی برای تفریحات شبانه می‌باشد و انواع نوشیدنی‌ها ، کیک و دسرها را ارائه می‌دهد. همچنین از امکانات تفریحی هتل مانند استخرسرپوشیده در تمام فصول، سالن تناسب اندام، حمام ترکی و سونا نیزغافل نشوید.
علاو بر این خدمات درهتل خدمات اسپا و انواع ماساژ تعبیه شده و می‌توانید برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی از آن بهره برده و لذت ببرید. در صورت درخواست اتومبیل امکان اجاره اتومبیل درهتل برای مسافران فراهم شده‌است. همچنین برای مسافرانی که برای سفرهای کاری به این هتل رجوع کرده‌اند سالنی به مساحت 377متر مربع در هتل تعبیه شده که برای برگزاری انواع همایش‌ها و جلسات در نظر گرفته شده‌است.

اتاق‌ها و خدمات هتل تکسیم گونن:

هتل تکسیم گونن دارای 157 اتاق لوکس وشیک می‌باشد. در اتاق‌های هتل تکسیم گونن از رنگ‌های گرم و مبلمان چوبی استفاده شده در تمام اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام خصوصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار، یخچال و مینی بار وجود دارد. هر روزه دو بار قهوه، چای و یک بطری کوچک آب برای هر اتاق شارژ می‌شود. تعدادی از اتاق‌ها دارای اتاق نشمن جداگانه بوده که مکان مناسبی برای دورهم جمع شدن خانواده و دوستانه می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق سینگل
- اتاق استاندارد دو تخته

- اتاق دلوکس دو تخته
-  اتاق دلوکس سه تخته
- اتاق دلوکس باچشم انداز دریا

-  اتاق کانکتد 

- سوئیت خانوادگی
- سوئیت خانواده

فاصله هتل تا:

- میدان تکسیم: 110 متر
- کاخ دولما باغچه: 1.4 کیلومتر
- برج گالاتا: 1.7کیلومتر
- بازار ادویه: 2.7کیلومتر
- مسجد ایاصوفیه: 3.4کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزروتورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تکسیم گونن ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2