آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مرکور تکسیم استانبول

هتل مرکور تکسیم استانبول
mercure taksim Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل مرکور تکسیم

چرا هتل مرکور تکسیمMercure Taksim 

هتل مرکور تکسیم یک هتل چهارستاره در شهر استانبول می‌باشد. مرکورتکسیم هتلی مناسب برای مسافرانی می‌باشد که به دنبال تجارب هستند همینطور این هتل حد فاصل کمی از میدان تکسیم و خیابان استقلال دارد. ایستگاه ترم کاباتاش نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد و به راحتی از این ایستگاه می‌توانید به منطقه تاریخی سلطان احمد بروید. منطقه بیوگلو که مناسب برای افرادی است که تمایل به شبگردی و خرید کردن دارند در حوالی این هتل واقع است.

خدمات و امکانات رفاهی هتل مرکور تکسیم Mercure Taksim 

خدمات تور و بلیط درلابی این هتل تعبیه‌ شده است و مسافران را در رابطه با بلیط مکان‌های گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند.
از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان پرسرعت و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو درهتل مرکورتکسیم در اختیار مسافران قرارداده می‌شوند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول رایج ترکیه دسترسی داشته باشید همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و چمدان‌های مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سر بزنید. اتومبیل بنا به درخواست مسافران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
برای تهیه سوغاتی وهدیه نیز می‌توانید سری به فروشگاه هتل بزنید و از خریدتان لذت ببرید. فرودگاه در فاصله تقریبا نزدیک هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترنسفر فرودگاهی رایگان هتل امکان پذیر می‌باشد.
کافه ی هتل مرکورتکسیم Mercure Taksim در تراس واقع شده و این امکان را به شما می‌دهد که با صرف یک نوشیدنی دلچسب از تماشای منظره زیبای تنگه بسفر لذت ببرید. هتل بصورت BB از مسافران خود پذیرایی می‌نماید. هتل مرکور تکسیم استانبول دارای یک رستوران می‌باشد. رستوران هتل صبحانه کامل را بصورت سلف سرویس به مسافران خود ارائه می‌دهد. صبحانه از ساعت 07:00 الی 10:30 سرو می‌شود. برای صرف نهار و شام ، رستوران هتل مرکور تکسیم غذاهای ترکی و بین‌المللی ارائه می‌دهد. منوهای این رستوران عبارتند از: منوی ویژه کودکان، منوی گیاهخواران و منوی حلال.
همچنین مسافران می‌توانند در استخر سرپوشیده هتل، باشگاه تناسب اندام و حمام ترکی هتل بهره ببرند. لازم به ذکر است هتل خدمات ماساژ و اسپا را نیز به مسافران آفر می‌دهد.

اتاق‌ها و خدمات مرکور تکسیم:

این هتل دارای 137 اتاق در7 طبقه می‌باشد. اتاق‌های هتل مرکور تکسیم دکوراسیونی مدرن داشته و مجهز به سیستم تهویه هوا‌ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کتری برقی، گاوصندوق و مینیبار می‌باشند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق‌ها شامل دوش یا وان بوده و دارای سشوار هستند. برخی از اتاق‌ها چشم اندازی از دریا و شهر استانبول دارند. 

اتاق‌های هتل:

- اتاق استاندارد 
- دلوکس سوپریور 
- سوئیت
- جونیور سوئیت

اطلاعات:

- ورود حیوانات خانگی در هتل مجاز می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- فرودگاه آتاتورک: 21 کیلومتر

- بیمارستان آجی بادم :1000 متر 

- ایستگاه مترو تکسیم – خروجی تعلیمانه :300 متر
- خروج از ایستگاه مترو تکسیم – پارک گزی : 400 متر
- میدان تقسیم (تکسیم): 500 متر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.



امکانات و خدمات هتل مرکور تکسیم ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تلفن سیستم تنظیم هوا
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2