آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

Aspen Hotel

هتل آسپن استانبول
aspen Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آسپن

چرا هتل آسپن Aspen Hotel

Aspen Hotel یک هتل چهار ستاره  در مرکز شهر استانبول در منطقه زیبای لاللی قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی هتل آسپن در 200 متری ساحل مرمره بوده و شما با اقامت در این هتل در چند قدمی ساحلی زیبا و تمیز خواهید بود. به گونه‌ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد.

خدمات و امکانات هتل آسپن Aspen Hotel

در هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهد بود. خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز با هزینه اضافه انجام می‌گیرد. کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید و همچنین با هزینه اضافه ترانسفر فرودگاهی نیز انجام می‌شود. تمام اتاق‌های کنفرانس هتل مجهز به امکانات صوتی-تصویری هستند.
در محوطه بالای هتل و منظره ای از دریا که از طبقه بالای هتل قابل دیدن است، که می‌توانید از آن با یک صبحانه ی مفصل یا یک وعده غذایی لذت ببرید. صبحانه بوفه روزانه در اتاق خواب هتل نیز ارائه می‌شود. این رستوران باشکوه برای ناهار و شام مجموعه متنوعی از غذاهای ترکیه ای و بین‌المللی سرو می‌کند. دو کافه هم در هتل آسپن ارائه شده است. در کافه مدرن هتل در لابی با نوای پیانو هم می‌توانید از یک دسر خوشمزه یا یک قهوه خوش طمع لذت ببرید.
 استخر سرپوشیده هتل به خصوص برای کسانیکه در طول پاییز و زمستان می‌خواهند از شنا کردن لذت ببرند مکان مناسبی است. همچنین مهمانان می توانند در حالی که مناظر زیبای دریای مرمر را تماشا می‌کنند، از ماساژی ماهرانه در جکوزی پشت بام لذت ببرند. همچنین حمام سنتی و سونا برای مهمانان هتل تدارک دیده شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل آسپن Aspen Hotel

این هتل دارای 63 اتاق در انواع اتاقهای1 تخته،2 تخته،3 تخته و استاندارد است که هرکدام از اتاق‌ها دکوراسیونی مدرن دارند اما احساسی مانند خانه به شما خواهند داد. تمامی اتاق‌ها با دکوراسیونی زیبا طراحی شده‌اند و امکاناتی نظیر حمام خصوصی، تهویه هوای مناسب، ماهواره، تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق و یخچال را دارا می‌باشند.

انواع اتاق‌ها:

۱ – اتاق خانوادگی family room دارای تمامی امکانت اقامتی هتل های استانبول ،  با ویو رو به خیابان و دکوراسیونی جذاب است .
۲ – اتاق تریپل triple room این اتاق با ظرفیت ۳ نفر و دارای ۳ تخت تک نفره به همراه منظره رو به دریا است.
۳ – اتاق سینگل  single room با تمامی امکانات برای راحتی مسافران و دارای یک تخت سینگل در اتاق می‌باشد.
۴ – اتاق دابل double room شامل همه ی امکانات می باشد و دارای دو تخت جدا یا یک تخت دو نفره با منظره ای جذاب از خیابان است.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا مسجد لاله لی: ۰.۳ کیلومتر
- فاصله تا میدان بایزید: ۰.۸ کیلومتر
- فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۱ کیلومتر
- فاصله تا ستون کنستانتین: ۱.۴ کیلومتر
- فاصله تا بازار ادویه: ۱.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آسپن ‌
رستوران تلویزیون در لابی کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته
سشوار یخچال
جکوزی استخر سرپوشیده
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2