آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آل سیزنز استانبول

هتل آل سیزنز استانبول
all seasns Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آل سیزنز

چرا هتل آل سیزنز AllSeasons Hotel؟

هتل آل سیزنز یک هتل چهار ستاره در منطقه فاتح استانبول است که 18 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. این هتل تا متروی آکسارای نیز فاصله کمی دارد از این رو دسترسی خوبی نیز به جاذبه‌ها دارد.

خدمات هتل آل سیزنز AllSeasons Hotel:

هتل آل سیزنز برای استراحت بعد از یک روز شلوغ حمام‌های ترکی و ماساژ را آماده کرده است. لازم بذکر می‌باشد برای گردش در شهر می‌توانید از هتل دوچرخه و ماشین کرایه کنید. چمدان‌های خود را در انبار چمدان بگذارید و از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید. در هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهد بود خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز با هزینه اضافه انجام می‌گیرد.
رستوران هتل آل سیزنز AllSeasons Hotel در خدمت مهمانان خود با وعده‌های غذایی شام و ناهار از روی منو و صبحانه به صورت بوفه می‌باشد همچنین برای صرف نوشیدنی می‌توانید به کافه ی سیزونز و لوله سری هتل آل سیزنز بزنید که یک بالکن وسیع هم دارد لذت ببرید. کافه و رستوران بیسترو لاونج: این مکان جهت برطرف کردن نیازهای هر روز شما ساخته شده است. می‌توانید هنگام لذت بردن از قهوه ای گرم به صورت رایگان از اینترنت بیسیم استفاده کرده و روزنامه یا مجله بخوانید. همچنین صبحانه، میان وعده‌های لذیذ، غذاهای سنتی و انواع نوشیدنی در این کافه سرو می‌شوند. کافه و رستوران پرایوت لاونج: این کافه برای شما فضایی شخصی جهت صرف غذاهای فوق‌العاده را فراهم کرده است. می‌توانید غذاهای سنتی و بین‌المللی را در این مکان دنج امتحان کنید.
در هتل آل سیزنز AllSeasons Hotel فروشگاه هدیه و پارکینگ اختصاصی برای گردشگران تور استانبول فراهم شده است. همچنین می‌توانید از خدمات اجاره ماشین و میز تور استفاده کنید. برای علاقه‌مندان به مطالعه نیز یک کتابخانه در نظرگرفته شده است. هتل آل سیزنز AllSeasons Hotel با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ مناسبی برای سفرهای کاری شماست و محوطه ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته است.

اتاق‌ها و امکانات هتل آل سیزنز AllSeasons Hotel:

هر کدام از 70 اتاق‌ دکوری مدرن با چیدمانی زیبا و وسایل لوکس دارند. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد؛ همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده است؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق خانواده: متراژ این اتاق 40 متر مربع می باشد.و در ان دو تخت سینگل یا یک تخت دبل موجود می باشد همچنین می توان تخت دیگر اضافه کرد.منظره ان روبه شهر است این اتاق گنجایش و چهار مهمان همراه سه کودک را دارد.
- اتاق‌های استاندارد تریپل:متراژ اتاق  26 متر مربع است و سه تخت تویین در این اتاق وجود دارد. این اتاق گنجایش سه مهمان همراه دو کودک را دارد.
- اتاق استاندارد سینگل: متراژ اتاق 20  متر مربع است. و یک تخت تویین در این اتاق وجود دارد. این اتاق گنجایش یک نفر دارد. منظره ان روبه شهر است.
- اتاق استاندارد دبل: متراژ اتاق 20 متر مربع مساحت دارد. یک تخت دابل یا دو تخت تویین در این اتاق می‌باشد.
- سوییت خانواده:در این سوییت یک تخت دابل و دو تخت تویین وجود دارد. این اتاق گنجایش چهار نفر با سه کودک را دارد.

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا: ۵۰۰ متر
- فاصله هتل تا مسجد فاتح: ۱.۱ کیلومتر
- فاصله هتل تا مسجد لاله لی:‌۱.۴ کیلومتر
- فاصله هتل تا مسجد زیرک: ۱.۶ کیلومتر
- فاصله هتل تا بازار ادویه: ۲.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آل سیزنز ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال تراس بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون میزکار گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ
سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2