<p>هتل شایان کیش</p><p>هتل شایان</p><p>تور کیش</p><p>جزیره کیش</p><p>کیش</p><p>هتل پنج ستاره</p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش
shayan kish Hotel کیش
درجه هتل:
هتل شایان کیش

چرا هتل شایان کیش Shayan Kish Hotel ؟

هتل شایان کیش، از هتل‌های قدیمی و اصیل جزیره کیش بوده و در میدان ساحل قرار دارد. ساخت این هتل پنج ستاره به سال 1354 بر می‌گردد و در سال 1398 آخرین بازسازی آن انجام شده است. در حال حاضر، هتل شایان از مجموعه هتل‌های پارس به‌شمار می‌رود و با تعداد 193 اتاق و سوئیت در بنای شش طبقه‌ای خود، به پذیرایی از مسافران می‌پردازد. هتل شایان در زمینی به مساحت ۵۶.۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۵.۷۴۶ متر مربع دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه‌های معماری برخوردار می‌باشد. هتل شایان دارای بهترین لوکیشن در جزیره است، این هتل با قرار گرفتن در بهترین منطقه کیش دسترسی مهمانان را به مراکز تجاری مهم و جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار آسان کرده و همچنین بزرگترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبروی هتل شایان قرار گرفته است.

امکانات هتل شایان کیش:

امکانات غذاخوری هتل شامل دو رستوران و یک کافی ‌شاپ و فست ‌فود است. هتل شایان با فراهم نمودن صبحانه‌های متنوع و بی‌نظیر در رستوران شمبلیر موجبات آغاز روزی شاد و مفرح را برای مهمانان ایجاد می‌نماید، در رستوران شملیر آشپزان ماهر هتل شایان، سلف نهار منحصربه‌فرد با طبخ انواع غذاهای گوشتی، کبابی و دریایی، ضیافتی هیجان انگیز را برای تمام سلایق فراهم می‌آورد، همچنین میز سالادبار هرروزه به صورت بوفه ارائه می‌گردد که شامل انواع سوپ، نوشیدنی سرد و گرم، دسر و میوه است. رستوران دیگر هتل یک رستوران سنتی در محوطه باز است که با معماری بی‌نظیر با طبخ غذا‌های سنتی و کبابی و همچنین انواع قلیان میزبان شماست. کافی شاپ و فست فود هتل در فضای داخلی و فضای باز با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، کیک‌هایی که در قنادی هتل پخت می‌شوند و انواع پیتزا و ساندویچ در خدمت مهمانان هستند. از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به جکوزی، سونا و انواع اتاق‌های ماساژ اشاره نمود؛ ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. سیستم تصفیه آب استخر از طریق کلر و تست کیفیت آب به صورت روزانه انجام می‌شود، عمق استخر یک و بیست تا یک و نیم متر و طول استخر ۱۸ متر می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شایان کیش:

شما در شایان کیش انتخابی از 192 اتاق و ظرفیت ۵۳۵  با طراحی خوب شامل اتاق‌های "Superior" و "Executive"دارا هستید و می‌توانید بر حسب نیاز و علاقه از بین آنها آزادانه انتخاب کنید. فضای اقامتی به شرح ذیل می‌باشد: ۸۳ اتاق دو تخته، ۲۷ اتاق سه تخته، ۳۲ اتاق دوبلکس، ۱ سوئیت معمولی، ۳ رویال سوئیت یک خوابه، ۴ رویال سوئیت دو خوابه، ۱۳ باب دو تخته ساحلی محوطه، ۱۵ باب سه تخته ساحلی محوطه، ۴ باب چهار تخته ساحلی محوطه، ۱ باب ویلا ساحلی یک خوابه و۳ باب ویلا ساحلی دو خوابه. 
همه اتاق‌ها شامل حمام‌های معاصر با محصولات سازگار با محیط‌ زیست، تلویزیون صفحه تخت "LED" دارای تمامی کانال‌ها، دسترسی به اینترنت وای‌ فای رایگان تا سرعت 6 مگابیت در ثانیه(تمام سوئیت‌های کابانا فاقد اینترنت هستند) ، امکانات تهیه چای و قهوه در کنار کتری برقی، جعبه گاوصندوق و تهویه مطبوع دمایی به همراه ویژگی‌های پیشرفته هستند.
فاصله هتل شایان کیش تا:
- بلوار ساحل: ۲۶۷ متر
- بولینگ مریم: ۶۷۵ متر
- بازار پانیذ: ۸۲۱ متر
- فلای‌بورد: ۱.۰۶۷ کیلومتر
- کیبل اسکی: ۱.۰۷۳ کیلومتر
- کوه نور: ۱.۲۳۸ کیلومتر
- اسکله تفریحی: ۱.۲۴۴ کیلومتر
- کارتینگ: ۱.۵۵۶ کیلومتر
- پلاژ آقایان: ۱.۷۵۹ کیلومتر
- پلاژ آقایان: ۲.۶۸۶ کیلومتر
- رستوران باغ بهشت: ۲۲ متر
- فست‌فود بولینگ مریم: ۱۶۴ متر
- رستوران البیک کیش: ۲۱۲ متر
- رستوران توتی فروتی: ۲۴۹ متر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شایان کیش ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز کافه بار سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر حمام ترکی
سونا چترآفتاب استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2