آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش
parmida kish Hotel کیش
درجه هتل:
هتل پارمیدا کیش

چرا هتل پارمیدا کیش Parmida Hotel ؟

هتل چهار ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۸۱ اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب است. یکی از دلایل محبوب بودن هتل دسترسی آسان به جاذبه‌های توریستی و گردشگری، مراکز خرید و اماکن دیدنی و تفریحی جزیره از جمله پیست کارتینگ است. هتل پارمیدا کیش محیطی مناسب را با کادری آموزش دیده برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند.

امکانات هتل پارمیدا کیش:

هتل پارمیدا امکانات خود را در سطح هتل‌های پنج ستاره ارائه می‌نماید؛ خدمات رفاهی متنوعی برای تمامی مهمانان در دسترس است که بعضی از آنها شامل هزینه می‌شوند؛ امکانات رفاهی متنوع این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا بخار، سالن ماساژ و سالن بدنسازی هستند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و فارسی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. سرویس کرایه اتومبیل (بدون راننده) نیز موجود است. این اقامتگاه دارای 3 مجموعه رستوران با نام‌های رستوران باغچه، رستوران پارمیدا و رستوران "VIP" می‌باشد که این مجموعه رستوران‌ها به ترتیب دارای 50 نفر ظرفیت همراه با آلاچیق در محوطه باز، 200 نفر ظرفیت در لابی و 350 نفر ظرفیت در طبقه منهای یک می‌باشند و در آنها انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی و فرنگی برای مهمانان و گردشگران تور کیش سرو می‌شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین پارکینگ آن نیز رایگان بوده و تنها دارای 30  تا ماشین طرفیت می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارمیدا کیش:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، قفل درب کارتی، مینی‌بار غیررایگان، تلویزیون ال سی دی، تلفن با خط مستقیم، سیستم اطفاء حریق، فن کویل، دراور و آباژور هستند.

فاصله هتل پارمیدا کیش تا:
- شهر زیرزمینی کاریز: 7.7 کیلومتر
- شهر باستانی حریره: 7.7 کیلومتر
- کشتی یونانی: 14 کیلومتر
- پارک دلفین ها: 5 کیلومتر
- باغ پرندگان: 6 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پارمیدا کیش ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سونا استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2