آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش
iran kish Hotel کیش
درجه هتل:
هتل ایران کیش

چرا هتل ایران کیش Hotel Iran Kish ؟

هتل پنج ستاره ایران کیش با ساختاری متفاوت متشکل از دو برج هفت طبقه جدا از که طبقات همکف و هفتم به یکدیگر متصل شده‌اند ساخته شده است و در مرداد ماه سال 1393 به بهره‌ برداری رسید. از دیگر مزایای اقامت در هتل ایران می‌توان به فاصله کم تا مرکز تجاری سارینا 2، کارتینگ، دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل و مرکز خرید مروارید اشاره کرد.

امکانات هتل ایران کیش:

خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر سربسته، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر، مرکز اسپا هتل قرار دارد که با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. ساعت استفاده از تمامی امکانات گفته شده برای خانم‌ها و آقایون جداگانه است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و فارسی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید با ارائه مدارک لازم خودرو مورد علاقه خود را اجاره کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ایران کیش:

اتاق‌های ضلع شمالی هتل ایران کیش دارای نمای روبه دریا و اتاق‌های ضلع جنوبی نمایی رو به جزیره و پارک شهر دارند. هتل ایران کیش با 128 اتاق تمامی امکانات رفاهی را در اختیار مهمانان می‌گذارد و شما دیگر نیاز به مراجعه به بیرون از هتل را ندارید؛ امکانات تمامی اتاق‌ها یکی بوده و آنها تنها در اندازه، نوع تخت، طبقه و دید با یکدیگر تفاوت دارند. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل ایران کیش تا:
- رویال مال: ۵۴۲ کیلومتر
- بازار زیتون: ۶۸۶ کیلومتر
- کوه نور: ۷۳۹ کیلومتر
- میدان پردیس: ۷۷۶ کیلومتر
- بازار کیش مال: ۹۴۷ کیلومتر
- مرکز تجاری: ۲.۰۱۲ کیلومتر
- بازار مروارید: ۱.۰۶۴ کیلومتر
- کارتینگ: ۱.۰۷۸ کیلومتر
- اسکله تفریحی: ۱.۳۴۴ کیلومتر
- بولینگ مریم: ۱.۴۲۴ کیلومتر
- میدان آبشار: ۱.۶۸۳ کیلومتر
- پلاژ آقایان: ۱.۸۲۲ کیلومتر
- فلای‌بورد: ۱.۸۳۵ کیلومتر
- کیبل اسکی: ۱.۸۴۱ کیلومتر
- پلاژ بانوان: ۳.۲۵۲ کیلومتر
- رستوران هزار و یک شب: ۱۸۴ کیلومتر
- فست‌فود میل‌تو: ۱۹۴ کیلومتر
- فست‌فود تایم‌برگر و سیب‌زمینی: ۱۹۴ کیلومتر
- فست‌فود اکسیژن: ۲۰۲ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ایران کیش ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه اعلام حریق آتلیه عکاسی رمپ اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2