آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ام سی بیچ پارک ریزورت آلانیا

هتل ام سی بیچ پارک ریزورت آلانیا
mc beach park resort Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل ام سی بیچ پارک ریزورت

چرا هتل ام سی پارک ریزورت MC Park Resort Hotel  ؟

هتل ام سی بیچ پارک ریزورت هتلی لوکس و پنج ستاره در شهر آلانیا می‌باشد. این هتل بهشت سرسبز منطقه را با معماری متناسب با طبیعت و چشم انداز خاص آن تجسم و خلق کرده است و به رضایت مشتری و کیفیت خدمات اهمیت می‌دهد. هتل MC Beach Park Resort که دومین لینک هتل MC GROUP HOTELS است در فصل تابستان سال 92 مورد بهره برداری قرار گرفت و در سال 2012 مرکز بازسازی شد. این هتل در زمینی به مساحت 30000 متر مربع ساخته شده است و دارای یک ساحل، ساحل خصوصی به طول 200 متر و یک ساحل وسیع است.

خدمات و امکانات هتل ام سی پارک ریزورت MC Park Resort Hotel  

هتل در شهر کوناکلی آلانیا واقع شده است. از فرودگاه آنتالیا 110 کیلومتر، از سیده 50 کیلومتر، تا آوسالار 5 کیلومتر و تا آلانیا 10 کیلومتر فاصله دارد. تا خیابان اصلی 200 متر فاصله دارد. هتل ام سی بیچ ریزورت دارای 7 طبقه است که ساختار آن شامل دو ساختمان اصلی و 5 آسانسور می باشد. در مجموع 470 اتاق وجود دارد.
هتل ام سی پارک ریزورت خدمات Ultra All Inclusive را ارائه می‌‎دهد. علاوه بر داشتن یک باغ بزرگ، در مقابل یک ساحل شنی خصوصی به طول 200 متر نیز قرار دارد. رستوران اصلی باز و بسته در تابستان. لابی بار، اسنک بار، استخر بار و چای خانه که هر کدام با توجه به ساعات خاصی از روز چیده شده و با در نظر گرفتن راحتی شما آماده شده اند، همینطور پرسنل خوش برخورد هتل 24 ساعته در خدمت شما هستند. هتل ام سی پارک ریزورت  MC Park Resort Hotel با آمفی تئاتر و دیسکو خود یک لذت تعطیلات رنگارنگ را ارائه می‌دهد که موجب سرگرمی های شبانه می‌شود.
در هتل MC BEACH PARK ، می‌توانید از تک تک اوقات خود لذت ببرید، در کنار دریا، 3 استخر بزرگ در فضای باز، 1 استخر سرپوشیده، 2 استخر کودکان، سرسره، زمین بازی، باشگاه کودکان، حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز زیبایی، بازی اتاق، کافی نت، بیلیارد، تنیس روی میز، 1 سالن کنفرانس بزرگ و 2 سالن کوچک، آمفی تئاتر، مدرسه غواصی، دیسکو، زمین تنیس، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی، زمین فوتبال برای رفاه شما در نظر گرفته است.

اتاق‌‌ها و امکانات هتل ام سی بیچ پارک ریزورت MC Beach Park Resort Hotel  

در هتل ام سی بیچ پارک ریزورت آلانیا 445 اتاق برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل ام سی بیچ پارک ریزورت آلانیا با امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن و گاوصندوق تجهیز شده اند. هر کدام از اتاق های هتل ام سی بیچ پارک ریزورت آلانیا دارای بالکن و همین طور حمام شخصی نیز هستند.


.

امکانات و خدمات هتل ام سی بیچ پارک ریزورت ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون لپ تاپ لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ باشگاه بیلیارد
پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2