آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لیک پالاس باکو

هتل لیک پالاس باکو
lake palace baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل لیک پالاس باکو

چرا هتل لیک پالاس باکو Lake Palace Hotel Baku ؟

هتل لیک پالاس باکو هتلی واقع در مرکز باکو و احاطه شده توسط زیبایی‌های طبیعی باشکوه و دارای معماری منحصر به فرد درخشانی است. "Lake Palace Hotel Baku" با پرسنل با کیفیت بالا و مجرب انواع امکانات رفاهی را در اختیار می‌گذارند.

امکانات هتل لیک پالاس باکو:

در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس میزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود. رستوران هتل لیک پالاس یک تجربه غذا خوری به یاد ماندنی را ارائه می‌دهد؛ صبحانه انگلیسی هر روز بین ساعات 7 الی 10 با منوی بوفه و کاملا رایگان برای تمامی مهمانان و سپس ناهار و شام با منوهای آلاکارته انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را با هزینه‌ برای هر نفر سرو می‌کند. برای تفریح نیز هتل دارای خدمات استخر سرپوشیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیک پالاس باکو:

هتل لیک پالاس باکو در مجموع 25 اتاق دارد که تمامی آنها با سبکی کلاسیک و مدرن طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل لیک پالاس باکو تا:
- پارک یاسامال: 650 متر
- منطقه موسابیف: 650 متر
- باغ ازمیر: 900 متر
- پارک حسین جاوید: 950 متر
- میدان پیروزی: 1.2 کیلومتر
- پارک مهدی حسین زاده: 1.2 کیلومتر
- نریمان نریمانوف: 1.7 کیلومتر
- کافه/ بار سوبرانیه: 150 متر
- کافه/بار چایکوفسکی: 200 متر
- کافه/بار جیل: 250 متر
- کاخ اسماعیلیه: 2.2 کیلومتر
- میدان فواره: 2.3 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 2.4 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 2.6 کیلومتر
- برج دختر: 2.6 کیلومتر
- برج های شعله: 2.7 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 3.1 کیلومتر
- میدان آزادی: 3.4 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 4.9 کیلومتر
- میدان پرچم: 4.9 کیلومتر
- ساحل دلفین: 9 کیلومتر
- ایستگاه مترو آکادمی علوم: 800 متر
- ایستگاه قطار باکو: 3 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 22 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 33 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لیک پالاس باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
سونا استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2