آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اینترکانتیننتال باکو

هتل اینترکانتیننتال باکو
intercontinental baku, an ihg Hotel باکو
درجه هتل:
هتل اینترکانتیننتال باکو

چرا هتل اینترکانتیننتال باکوInterContinental Baku, an IHG Hotel ؟

هتل پنج ستاره اینترکانتیننتال باکو جزء هتل‌های زنجیره‌ای "IHG" است؛ "IHG" که مخفف کلمه "InterContinental Hotels Group" است به معنای شرکت هتلداری بریتانیایی و چندملیتی است، که با در اختیار داشتن حدودا 6.000 هتل در ۱۰۰ کشور، به‌ عنوان یکی از بزرگترین هتل‌های جهان، شناخته می‌شود. هتل اینترکانتیننتال باکو در قلب پر جنب و جوش شهر واقع شده است و فقط چند قدم با ایچری شهر، شهر قدیمی باکو، مکان‌های تاریخی میراث یونسکو و طیف وسیعی از بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها فاصله دارید.

امکانات هتل اینترکانتیننتال باکو:

شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. همچنین معلولین نیز می‌توانند از تمامی امکاناتی که هتل فرست کلاس برای این عزیزان تدارک دیده استفاده کنند و اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند. سیگار کشیدن در هتل ممنوع بوده و دارای جریمه می‌باشد و شما برای استعمال دخانیات لازم است به اتاق مخصوص "Non-smoking" بروید. رستوران "InterContinental" یک تجربه غذا خوری به یاد ماندنی در فضای باز و بسته را ارائه می‌دهد؛ صبحانه ایتالیایی هر روز بین ساعات 7 الی 10 با منوی بوفه و کاملا رایگان برای تمامی مهمانان و سپس ناهار و شام با منوهای آلاکارته انواع غذاهای آذربایجانی و بین‌المللی را با هزینه‌ برای هر نفر سرو می‌کند. 

اتاق‌ها و امکانات هتل اتاق‌های اینترکانتیننتال باکو:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل اینترکانتیننتال باکو تا:
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 500 متر
- میدان آزادی: 700 متر
- میدان فواره ها: 750 متر
- پارک حیدر لیف: 750 متر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 800 متر
- باغ خان های باکو: 800 متر
- برج دختر: 900 متر
- کاخ اسماعیلیه: 1.1 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 1.2 کیلومتر
- پارک فیلارمونی: 1.4 کیلومتر
- موزه دولتی هنر آذربایجان: 1.5 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 1.6 کیلومتر
- موزه هنر مدرن باکو: 1.8 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 2 کیلومتر
- برج های شعله: 2.1 کیلومتر
- میدان پرچم: 3.1 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 3.4 کیلومتر
- ساحل دلفین: 9 کیلومتر
- ایستگاه مترو ساخیل: 100 متر
- مترو ایستگاه مترو جعفر جبارلی: 950 متر
- ایستگاه قطار باکو: 1.2 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 20 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اینترکانتیننتال باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار خدمات پزشکی اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب قهوه/چای تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر
سونا چترآفتاب استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2