آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نوبل باکو

هتل نوبل باکو
nobel baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل نوبل باکو

چرا هتل نوبل باکو Nobel Hotel Baku ؟

هتل چهارستاره نوبل امکانات و خدمات ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است تا اقامتی به یاد ماندنی را از باکو برای شما بسازد. هتل تنها 18 دقیقه پیاده‌روی تا میدان آزادی فاصله دارد.

امکانات هتل نوبل باکو:

امکانات غذاخوری هتل شامل رستوران و بار می‌شود که انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دریایی را با منو‌های بوفه و انتخابی ارائه می‌دهند؛ صبحانه قاره‌ای یا آمریکایی هر روز با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر وعده‌های ناهار و شام با منوی‌های انتخابی غذاهای ایتالیایی، پیتزا و ترکی برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند؛ گزینه‌های گیاهی، وگان و بدون لبنیات نیز موجود است. بار هتل نیز در لابی قرار دارد که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند. ذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ پارکینگ رایگان برای مهمانان در محوطه اطراف هتل موجود است. اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل نوبل باکو:

اتاق‌های هتل نوبل باکو تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل نوبل باکو تا:
- موزه هنر مدرن باکو: 500 متر
- پارک بندر باکو: 550 متر
- بلوار شهر سفید باکو: 600 متر
- پارک سویرم: 1.2 کیلومتر
- سمعد وورغون باغی: 1.5 کیلومتر
- میدان آزادی: 1.6 کیلومتر
- پارک سمیر خاسیف: 1.6 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 2.1 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 2.7 کیلومتر
- میدان فواره ها: 3 کیلومتر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 3 کیلومتر
- برج دختر: 3.1 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 3.3 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 3.4 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 3.6 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 3.8 کیلومتر
- برج های شعله: 4.2 کیلومتر
- میدان پرچم: 4.3 کیلومتر
- ایستگاه قطار باکو: 1.8 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 18 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 28 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نوبل باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2