آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اتوپیا ورلد آلانیا

هتل اتوپیا ورلد آلانیا
utopia world alanya Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل اتوپیا ورلد آلانیا

چرا هتل اتوپیا ورلد آلانیا  Utopia World Alanya 

این مجموعه بزرگ در منطقه ، فقط 5 کیلومتر از شهر باستانی سیدرا و 15 کیلومتری شرق استراحتگاه محبوب آلانیا واقع شده است. در محمودلار که تقریباً 5 کیلومتر با هتل فاصله دارد، می توانید امکانات محلی را پیدا کنید و تاکسی در ورودی هتل موجود است. فرودگاه گازی پاشا حدود 21 کیلومتر و فرودگاه آنتالیا حدود 155 کیلومتر فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل اتوپیا ورلد آلانیا  Utopia World Alanya

محوطه استخر بزرگ که شامل 6 استخر در فضای باز است، مکانی عالی برای استراحت مهمانان و آب تنی با طراوت است. حتی در روزهای خنک، شنا کردن همیشه در استخر سرپوشیده امکان پذیر است. بچه‌ها می‌توانند در یکی از 2 استخر بچه‌ها آب و برق بزنند. یک سرسره آبی و یک نوشیدنی با طراوت در اسنک بار کنار استخر بهترین راه برای استراحت است. برای مهمانانی که مایل به فعالیت هستند، تنیس، والیبال و بسکتبال در دسترس است. به علاقه مندان به ورزش های آبی قایق رانی (بدون هزینه اضافی) پیشنهاد می شود. امکانات ورزشی و تفریحی هتل شامل سالن بدنسازی، تنیس روی میز و بیلیارد است. یک منطقه سلامتی با سونا، حمام بخار و حمام و با پرداخت هزینه اضافی، اسپا، سالن زیبایی و درمان‌های ماساژ وجود دارد. امکانات تفریحی شامل کلوب کودکان، دیسکوی کودکان، موسیقی زنده و کلوپ رقص است.
گزینه های مختلف غذاخوری از جمله کافه، بار و بار در لابی در دسترس است. غذاهای خوشمزه در 7 رستوران غیرسیگاری و دارای تهویه مطبوع در انتظار مهمانان است. نوشیدنی های با طراوت در بار ساحلی راهی عالی برای لذت بردن از هوای گرم است. ویژه همه جانبه به عنوان یک گزینه پذیرایی ارائه می شود. بوفه صبحانه سخاوتمندانه و متنوع (همچنین برای پرندگان زودرس و دیر بیدار می شود) دلایل خوشمزه بسیاری برای بلند شدن و درخشش فراهم می کند. هنگام ناهار و شام، مهمانان از خود در بوفه پذیرایی می کنند. وعده های غذایی ویژه، از جمله وعده های غذایی رژیمی، نیز موجود است. غذای کودک سلامتی کودکان را تامین می کند. این هتل میان وعده نیز ارائه می دهد. این هتل مجموعه ای از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل اتوپیا ورلد آلانیا  Utopia World Alanya

اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی هستند. بیشتر واحدها نمای جزئی دریا دارند. گاوصندوق و مینی بار نیز موجود است. مهمانان همچنین می‌توانند یک ایستگاه چای/قهوه را در میان ویژگی‌های استاندارد پیدا کنند. خط تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و وای فای (بدون هزینه اضافی) نیز ارائه می شود. دمپایی گنجانده شده است. سشوار و تلفن در حمام ها ارائه شده است که شامل دوش و وان است. برای راحتی بیشتر در حمام، محصولات آرایشی به مهمانان ارائه می شود.

فاصله هتل تا

- پارک اسکیت 13 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا 15 کیلومتر
- دفانوس دریایی آلانیا 15 کیلومتر - پارک باریس مانکو 15 کیلومتر
- نای یادبود مصطفی کمال آتاتورک 15 کیلومتر
- پارک کودکان گانیوغلو 15 کیلومتر
- پارک حست 15 کیلومتر
- قلعه آلانیا 15 کیلومتر
- تراس رصد آلانیا 16 کیلومتر
- رستوران ها و کافه ها کافه/بارخانواده 750 متر
- رستوران دریا 750 متر
- رستوران کوناک پارک ساحلی 800 متر
جاذبه های برتر
- موزه باستان شناسی آلانیا 16 کیلومتر
زیبایی طبیعی
- رودخانه ریور دیم 11 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا 19 کیلومتر
سواحل در همسایگی
- ساحل کاراگدیک 250 متر
- ساحل کارگیجک 650 متر
- ساحل محمودلار 2 کیلومتر
- ساحل کستل 7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اتوپیا ورلد آلانیا ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای میزکار لپ تاپ منوی سرویس خواب آباژور لوازم آرایشی گاو صندوق
جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا استخر
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد گلف سولاریم چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2