آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

تور بالی

تور بالی

سفری به بالی

 اگر اهل سفر و گردش باشید بدون شک نام "جزیره بالی" به گوشتان زیاد خورده است و یا شاید قصد سفر و آشنایی با این جزیره رمانتیک را داشته باشید. در این مقاله همراه ما باشید تا با گوشه و کنارهای این جزیره شگفتانگیز و محبوب آشنا شوید.
جزیره بالی که به "جزیره خدایان"، " بهشت افسانهای"  نیز معروف است یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در جنوب غربی کشور اندونزی و شمال استرالیا است. این جزیره جادویی یکی از بیشمار جزایر این کشور است که دو اقیانوس آرام و هند را به یکدیگر متصل می کند و از آب و هوایی بسیار مطبوع و طبیعتی سرسبز ، گونههای دریایی و مرجانی نادر برخوردار است که با هیچ نقطه دیگری در جهان قابل قیاس نیست.


فرهنگ مردم بالی

در این جزیره جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر زندگی میکنند که اکثر آنها پیرو مذهب هندوئیسم هستند. شغل اصلی مردمان این منطقه کشاورزی است دیگر مشاغل مانند ماهیگیری، صنعت نساجی و تجارت نیز رونق بسیار خوبی دارد. در این جزیره مردم به انجمنهای محلی به نام "بانجار" تقسیم میشوند و در آن برای اجرای مراسمات، ازدواجها و مناسبت های سنتی تصمیم گیری میشود. 
جزیره بالی علاوه بر جنبه توریستی آن، دومین شهر بزرگ کشور اندونزی نیز محسوب میشود که دارای تاریخچهایی بسیار طولانی از استعمار، اشغال در جنگ جهانی دوم، استقلال یافتن و نزدیکترین آن انفجار تروریستی سال 2002 میباشد. 
اگر قصد سفر به جزیره بالی را دارید حتما از تورهای بی نظیر آژانس مسافرتی اسطوره بیستون دیدن نمایید.

بالی 2

جاذبه های بالی

بالی علاوه بر طبیعت بینظیر و بکر دارای معابد و کاخهای تاریخی، کوههایی با آتشفشان فعال و جنگلهای مرموز میباشد. یکی از معروفترین مناطق در بالی شالیزارهای پلکانی "تگالالانگ" است که در دامنه شمال و جنوب کوههای مرکزی قرار گرفتهاند و در آنجا انواع برنج مرغوب کشت میشود. سراشیبی هایی سرسبز با راه هایی کوچک برای پیاده روی به زیبایی و دلنشینی این منطقه افزوده است.. جذابیت این منطقه به قدری زیبا و محسور کننده است که همواره عکاسان را به سمت خود می کشاند.
در این جزیره شگفت انگیز میتوانید از معابد بیشماری که وجود دارند مانند معبد تانا لوت، معبد اولواتو،  معبد اولون دانو براتان، معبد تیرتاامپول نیز دیدن نمایید که قدمت برخی از آنها به قرن دهم میلادی باز میگردد. در این معابد به ستایش آب و خاک و طبیعت سرسبز میپردازند و بازدید از آنها آرامش و زیبایی را به شما هدیه میدهد.
سواحل زیبا و آرامش بخش بالی به خصوص در ماههای ژوئن تا سپتامبر یکی از بینظیرترین جاذبههای جزیره محسوب میشوند و میزبان گردشگرانی است که برای تفریحات آبی، غواصی، میل کردن غذا و نوشیدنی و آفتاب گرفتن به بالی سفر کردهاند. 
برخی از معروفترین سواحل بالی ساحل کوتا در شمال جزیره بالی، جزایر نوسا که شامل سه جزیره با نام های "نوسا لیمبونگان"، "خلیج ماشروم" و " ساحل دریم" میشود، اگر به دنبال آرامش و جایی به دور از شلوغی هستید حتما از این جزیره دیدن کنید ،آخرین معرفی ساحل "نوسا دوا" است که عموما مملو از جمعیت و پر از هیجان می باشد.

آبشار سکومپول

زیباترین آبشار بالی است که در منطقه سینگاراجا واقع شده است. مجموعهایی از هفت آبشار که از دل درختان سرسبز بیرون میآیند. توصیه میکنیم برای بازدید از این آبشار حتما با یک نفر آشنا به منطقه بروید.

بالی


جشنوارههای بالی نیز محبوبیت و شکوه خاصی دارند و هرساله در زمانهای خاصی از سال برگزار میشوند. یکی از این جشنوارههای "جشنواره بادبادکها است که در ماه ژوئن و اوت برگزار میشود، در این روز آسمان جزیره پر است از بادبادکهای کوچک و غول پیکر که توسط کودکان و بزرگترها ساخته شده است.
دومین جشنواره معروف بالی "جشنواره هنر" است که هر سال از دومین شنبه خرداد ماه تا دومین شنبه مرداد ماه برگزار میشود. در این جشنواره هنرهای سنتی، لباسها و موسیقیهای محلی به نمایش گذاشته میشوند. برای دیدن این جشنواره باید به میدان "پایتون دنپاسار" بروید.
ازدیگر تفریحات بالی شرکت در مسابقات هیجان انگیز بوفالو سواری است که در ماه جولای برگزار میشود و در پایان مسابقه جوایزی اهدا میشود.
جش نگالونگان یکی از زیباترین مراسمات جزیره بالی است که نمادی از پیروزی دارما بر بدیهای روی زمین است. این جشن 10 روز برگزار میشود و به اعتقاد مردم محلی خدایان در این ده روز به زمین میآیند. در این 10 روز مردم بهترین میوهها و غذاها را تهیه می کنند و با بهترین لباس ها و جواهرات خود در این مراسم شرکت میکنند. 

گردش در بالی

در شهر بالی بهترین گزینه برای گشت و گذار تاکسی های آبی است، البته اتوبوس و دوچرخه نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد. البته دوچرخه سواری در تمام طول جزیره مقدور نیست.


بالی


سفری به بالی

اگر اهل سفر و گردش باشید بدون شک نام "جزیره بالی" به گوشتان زیاد خورده است و یا شاید قصد سفر و آشنایی با این جزیره رمانتیک را داشته باشید. در این مقاله همراه ما باشید تا با گوشه و کنارهای این جزیره شگفت‌انگیز و محبوب آشنا شوید.
جزیره بالی که به "جزیره خدایان"، " بهشت افسانه‌ای"  نیز معروف است یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در جنوب غربی کشور اندونزی و شمال استرالیا است. این جزیره جادویی یکی از بیشمار جزایر این کشور است که دو اقیانوس آرام و هند را به یکدیگر متصل می کند و از آب و هوایی بسیار مطبوع و طبیعتی سرسبز ، گونه‌های دریایی و مرجانی نادر برخوردار است که با هیچ نقطه دیگری در جهان قابل قیاس نیست.

فرهنگ مردم بالی

در این جزیره جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر زندگی می‌کنند که اکثر آنها پیرو مذهب هندوئیسم هستند. شغل اصلی مردمان این منطقه کشاورزی است دیگر مشاغل مانند ماهیگیری، صنعت نساجی و تجارت نیز رونق بسیار خوبی دارد. در این جزیره مردم به انجمن‌های محلی به نام "بانجار" تقسیم می‌شوند و در آن برای اجرای مراسمات، ازدواج‌ها و مناسبت های سنتی تصمیم گیری می‌شود. 
جزیره بالی علاوه بر جنبه توریستی آن، دومین شهر بزرگ کشور اندونزی نیز محسوب می‌شود که دارای تاریخچه‌ایی بسیار طولانی از استعمار، اشغال در جنگ جهانی دوم، استقلال یافتن و نزدیکترین آن انفجار تروریستی سال 2002 می‌باشد. 
اگر قصد سفر به جزیره بالی را دارید حتما از تور‌های بی نظیر آژانس مسافرتی اسطوره بیستون دیدن نمایید.

جاذبه‌های بالی

بالی علاوه بر طبیعت بی‌نظیر و بکر دارای معابد و کاخ‌های تاریخی، کوه‌هایی با آتشفشان فعال و جنگل‌های مرموز می‌باشد. یکی از معروف‌ترین مناطق در بالی شالیزارهای پلکانی "تگالالانگ" است که در دامنه شمال و جنوب کوه‌های مرکزی قرار گرفته‌اند و در آن‌جا انواع برنج مرغوب کشت می‌شود. سراشیبی هایی سرسبز با راه هایی کوچک برای پیاده روی به زیبایی و دلنشینی این منطقه افزوده است.. جذابیت این منطقه به قدری زیبا و محسور کننده است که همواره عکاسان را به سمت خود می کشاند.
در این جزیره شگفت انگیز می‌توانید از معابد بیشماری که وجود دارند مانند معبد تانا لوت، معبد اولواتو،  معبد اولون دانو براتان، معبد تیرتاامپول نیز دیدن نمایید که قدمت برخی از آنها به قرن دهم میلادی باز می‌گردد. در این معابد به ستایش آب و خاک و طبیعت سرسبز می‌پردازند و بازدید از آنها آرامش و زیبایی را به شما هدیه می‌دهد.
سواحل زیبا و آرامش بخش بالی به خصوص در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر یکی از بی‌نظیر‌ترین جاذبه‌های جزیره محسوب می‌شوند و میزبان گردشگرانی است که برای تفریحات آبی، غواصی، میل کردن غذا و نوشیدنی و آفتاب گرفتن به بالی سفر کرده‌اند. 
برخی از معروف‌ترین سواحل بالی ساحل کوتا در شمال جزیره بالی، جزایر نوسا که شامل سه جزیره با نام های "نوسا لیمبونگان"، "خلیج ماشروم" و " ساحل دریم" می‌شود، اگر به دنبال آرامش و جایی به دور از شلوغی هستید حتما از این جزیره دیدن کنید ،آخرین معرفی ساحل "نوسا دوا" است که عموما مملو از جمعیت و پر از هیجان می باشد.

آبشار سکومپول 

زیبا‌ترین آبشار بالی است که در منطقه سینگاراجا واقع شده است. مجموعه‌ایی از هفت آبشار که از دل درختان سرسبز بیرون می‌آیند. توصیه می‌کنیم برای بازدید از این آبشار حتما با یک نفر آشنا به منطقه بروید. 
جشنواره‌های بالی نیز محبوبیت و شکوه خاصی دارند و هرساله در زمان‌های خاصی از سال برگزار می‌شوند. یکی از این جشنواره‌های "جشنواره بادبادکها است که در ماه ژوئن و اوت برگزار می‌شود، در این روز آسمان جزیره پر است از بادبادک‌های کوچک و غول پیکر که توسط کودکان و بزرگترها ساخته شده است.
دومین جشنواره معروف بالی "جشنواره هنر" است که هر سال از دومین شنبه خرداد ماه تا دومین شنبه مرداد ماه برگزار می‌شود. در این جشنواره هنر‌های سنتی، لباس‌ها و موسیقی‌های محلی به نمایش گذاشته می‌شوند. برای دیدن این جشنواره باید به میدان "پایتون دنپاسار" بروید.
ازدیگر تفریحات بالی شرکت در مسابقات هیجان انگیز بوفالو سواری است که در ماه جولای برگزار می‌شود و در پایان مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.
جش نگالونگان یکی از زیباترین مراسمات جزیره بالی است که نمادی از پیروزی دارما بر بدی‌های روی زمین است. این جشن 10 روز برگزار می‌شود و به اعتقاد مردم محلی خدایان در این ده روز به زمین می‌آیند. در این 10 روز مردم بهترین میوه‌ها و غذاها را تهیه می کنند و با بهترین لباس ها و جواهرات خود در این مراسم شرکت می‌کنند. 

گردش در بالی

در شهر بالی بهترین گزینه برای گشت و گذار تاکسی های آبی است، البته اتوبوس و دوچرخه نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد. البته دوچرخه سواری در تمام طول جزیره مقدور نیست. 











6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2