آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

دهکده جهانی دبی

جاذبه گردشگری اسطوره بیستون 21 بهمن ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

دهکده جهانی گردشگری یکی از مناطق پرطرفدار در شهر دبی امارات است که توصیه می شود در سفرتان به دبی دیدن آن را از دست ندهید.

دهکده جهانی دبی در سال 1997 میلادی تاسیس شد و اولین مکان برگزاری آن روبروی شهرداری دبی بود که در بعد از مدت کوتاهی به به محله عود متا انتقال یافت و سرانجام در سال 2005 به طور کامل از شهر دبی منتقل شد تا بناهای دائمی آن برای طراحی  و ساخته شوند.

این دهکده شامل غرفه هایی است که 32 کشور از سراسر جهان در اطراف دبی به شکل بناهای مشهورشان بنا کرده اند و در آنجا انواع سوغاتی ها، خوراکی های خاص، البسه و صنایع دستی را به نمایش و فروش گذاشته اند.

این دهکده بزرگ سالیانه در بین ماه های نوامبر و فوریه شروع می شود.

چرا بازدید از این دهکده لازم است:

_ دهکده جهانی دبی نه فقط در این شهر بلکه در سطح بین الملل یکی از بی نظیرترین مکان های توریستی است.

_ در این دهکده امکان آشنایی با فرهنگ های مختلف جهان می باشد.

_ گردشگران در کنار بازدید و خرید می توانند از سرگرمی ها، بازی های موجود نیز بهره مند شوند.

تفریحات دهکده جهانی:

این دهکده بسیار گسترده ساخته شده است که در کنار تماشای نمادهای مینیاتوری مثل برج خلیفه، ایفل و پیتزا به خرید سوغاتی نیز بپردازید. قایق سواری، بازی در شهربازی، شرکت در جنگ های شادی و تماشای کنسرت هایی از بزرگترین و مشهورترین خوانندگان جهان از برجسته ترین تفریحاتی هستند که بازدید از دهکده جهانی دبی  را برای هر کسی به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد. همچنین این دهکده محل بسیار مناسبی برای عکاسی نیز می باشد. 

هزینه و زمان پیشنهادی:

ورود به فضای داخلی این مجموعه شامل هزینه می شود.

فصل مناسب برای بازدید از این دهکده پاییز و زمستان می باشد چرا که در این فصل ها هوای دبی خنک تر بوده و روباز بودن مجموعه آزار دهنده نمی باشد.


مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2