آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ریو سریلانکا بنتوتا

هتل ریو سریلانکا بنتوتا
riu sri lanka Hotel بنتوتا
درجه هتل:
هتل ریو سریلانکا

چرا هتل ریو سریلانکا  Riu Sri Lanka Hotel ؟

هتل پنج ستاره ریو سریلانکا هتلی پنج ستاره و لوکس می‌باشد. این هتل در سال 2017 افتتاح شده است و دارای امکانات متنوعی می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی در جنوب شرقی آسیا می‌باشد و هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است . از مزیت‌های این هتل مدرن، داشتن ساحل اختصاصی است که مسافران بدون نگرانی و به راحتی می‌توانند در کنار دریا تفریح و استراحت کنند.

خدمات و امکانات هتل ریو سریلانکا Riu Sri Lanka Hotel

از جمله امکانات این هتل لوکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
مهمانانی که به ورزش و فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستند می‌توانند از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنند و خستگی خود را در سالن اسپای هتل بر طرف کنند. هتل ریو سریلانکا دارای استخر روباز و استخر سرپوشیده به همراه استخر مخصوص کودکان با سر سره های آبی می‌باشد و برای مهمانان هتل رایگان است و می‌توانید در آن‌جا ساعاتی به آبتنی بپردازید. در صورت تمایل سالن زیباییِ هتل ریو سریلانکا نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است.  برای کودکتان نیز فضای بازی RiuKids Club، کارگاه هنری RiuArt و کارتون‌های کودکانه تهیه شده است و در کنار خدمات نگهداری از آن‌ها، بخشی از امکانات مورد نیاز برای خانواده هاست. دسترسی به اینترنت بی سیم به مهمانان این امکان را می‌دهد که در تعطیلات در ارتباط بمانند. امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به گشت و گذار با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.
در این هتل مجلل 5 رستوران قرار دارد رستوران‌های هتل گزینه‌های متنوعی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از غذاهای آسیایی و ایتالیایی گرفته تا خوراک های محلی سریلانکایی و پذیرای مهمانان می‌باشد. پس از گردش در شهر می‌توانید به بار رفته و از نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل ریو سریلانکا Riu Sri Lanka Hotel

هتل ریو سریلانکا دارای 500 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها

- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت خانوادگی 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت جونیور با منظره دریا 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت جونیور با نمای جانبی دریا 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت جونیور با منظره دریا 2 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت با منظره دریا 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت ارشد با جکوزی- 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله تا نزدیک‌ترین ایستگاه راه آهن: ۱۳ کیلومتر
- فاصله تا دریاچه Bentota: ‏۱۳ کیلومتر
- فاصله تا باغ‌های Bawa : ‏۱۶ کیلومتر
- فاصله تا نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی : ۶۰ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ریو سریلانکا ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات مبادله ارز آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق ناهار در اتاق تلفن تلویزیون لوازم آرایشی
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2