آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل د بلو واتر بنتوتا

هتل د بلو واتر بنتوتا
the blue water Hotel بنتوتا
درجه هتل:
هتل د بلو واتر

چرا هتل د بلو واتر The Blue Water Hotel

هتل بلو واتر هتلی پنج ستاره و ساحلی در شهر بنتوتا در کشور سریلانکا قرار گرفته است. هتل بلو واتر در سواحل غربی سریلانکا و ۳۵ کیلومتری جنوب شهر کلمبو قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل د بلو واتر The Blue Water Hotel

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. در بخش تور دسک مهمانان هتل می‌توانند درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند.
در رستوران انواع غذاهای محلی، دریایی و بین‌لمللی با کیفیت مطلوب سرو می‌شود و گردشگرانی که کودک به همراه خود دارند هم می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه از وعده غذایی کودکان نیز بهرمند شوند. همچنین لازم به ذکر است وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه شده و همچنین گردشگران می توانند وعده صبحانه را در اتاق‌ها نیز سفارش دهند. 
اگر برای سفر کاری به این شهر می‌روید باید بگویم هتل د بلو واتر با وجود امکانات فکس و سالن‌های کنفرانس انتخاب بسیار مناسبی است . دبرای رفت و آمد به نقاط مختلف شهری می‌توان از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل هتل استفاده کرد.
پس از گردش در شهر می‌توانید به بار رفته و از نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید.
سالن بار هتل هم با طیف وسیعی از نوشیدنی ها در اختیار مهمانان قرار دار. هتل دارای استخر روباز، سونا، امکانات آفتاب گرفتن و سالن بدنسازی می‌باشد. خدمات ماساژ نیز به میهمانان ارائه داده می‌شود. در ضمن مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات هتل د بلو واتر The Blue Water Hotel

هتل موونپیک تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است. همه اتاق‌ها دارای پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف هستند. برخی از اتاق‌ها دارای منظره‌ای از دریا یا شهر هستند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق لوکس با منظره دریا 1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره
- اتاق سوپریور لوکس با منظره دریا 1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره

- سوئیت کلاب با منظره دریا 1 تخت دونفره بزرگ

- سوئیت اجرایی با منظره دریا- 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- هادسون پارک5 کیلومتر
- ملک بهشت7 کیلومتر
- قلعه ریچموند11 کیلومتر
- کالوتارا بودیا11 کیلومتر
- سینگیتی اویانا11 کیلومتر
- کاهاتودوا پولا14 کیلومتر
- پارک زمرد14 کیلومتر
- پارک کودکان بهشت سبز16 کیلومتر
- پارک کودک پالم گروو16 کیلومتر
- رستوران ویلای ماهیگیر250 متر
- رستوران جانی رست850 متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2