آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هریتنس آهانگلا بنتوتا

هتل هریتنس آهانگلا بنتوتا
heritance ahungalla Hotel بنتوتا
درجه هتل:
هتل هریتنس آهانگلا

چرا هتل هریتنس آهانگلا Heritance Ahungalla ؟

هتل هریتنس آهانگلا Heritance Ahungalla یک هتل پنج ستاره لوکس و در توابع آهانگلا در شهر سریلانکا می‌باشد. این هتل دسترسی خوبی به ساحل دارد و همچنین تا فرودگاه بین‌المللی بندرانیاک (Bandaranaike International Airport) حدود 115 کیلومتر فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل هریتنس آهانگلا Heritance Ahungalla 

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. در بخش تور دسک مهمانان هتل می‌توانند درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند.
هتل هریتنس آهانگلا دارای زمین تنیس، سالن بدنسازی مجهز و اتاق‌های کارائوکه است. رستوران های این هتل لوکس انواع غذاهای سریلانکایی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. صبحانه بوفه همه روزه از ساعت 7:00 صبح تا 10:00 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است.
هتل دارای استخر روباز می‌باشد. نوشیدنی‌های با طراوت در بار استخر و غوطه‌وری آرامش‌بخش در جکوزی (با پرداخت هزینه) بهترین راه برای استراحت است. چترهای آفتابی و صندلی‌های آفتاب‌گیر برای استراحت کردن شما تعبیه شده است. در تراس آفتاب‌گیر این هتل طیف گسترده ای از ورزش ها از جمله تنیس، بوسه، والیبال ساحلی، والیبال و ورزش سبز را ارائه می‌دهد. مهمانان با پرداخت اندکی هزینه می‌توانند از دوچرخه سواری/دوچرخه سواری کوهستانی نیز لذت ببرند. این هتل ورزش های داخلی متعددی از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز، بدمینتون و دارت یا با پرداخت هزینه، بیلیارد ارائه می‌دهد. منطقه سلامتی با اسپا، حمام بخار، سالن زیبایی و ماساژ وجود دار امکانات تفریحی شامل برنامه سرگرمی، باشگاه کودکان، موسیقی زنده، یک باشگاه رقص و یک کلوپ شبانه است همچنین امکانات باربیکیو با هزینه جداگانه در این هتل ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل هریتنس آهانگلا  Heritance Ahungalla

152 اتاق مجهز به تهویه مطبوع با مینی بار و تلویزیون LCD می‌باشد. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان برای ارتباط شما با دوستانتان در طول سفر در دسترس است. حمام ها دارای لوازم آرایشی و قیمتی رایگان هستند. امکانات رفاهی شامل تلفن، و همچنین گاوصندوق و قهوه‌ساز/چای‌ساز است.

انواع اتاق‌ها

- دوقلو ممتاز با منظره دریا 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ 2 - تخت یک نفره
- لوکس با وان حمام 1 تخت فوق العاده بزرگ دو نفره 2 تخت یک نفره
- سوئیت 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- پادشاه ممتاز با منظره دریا 1 تخت یک نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- زمین بازی پرادشیا سبها 13 کیلومتر
- پیک نیک آریا 13 کیلومتر
- آلوتگاما ماها ویدیالایا 14 کیلومتر
- پارک کودک 15 کیلومتر
- باغ باوا 16 کیلومتر
- مهمانخانه ایزابلا 17 کیلومتر
- پارک ساحلی 19 کیلومتر
- رستوران زاپو ویلا 1.8 کیلومتر
- کافه/بارهلو ساحل رستوران و بار 2.2 کیلومتر
- ساحل آهونگالا 100 متر
- ساحل کوسگودا 1.1 کیلومتر
- ساحل بالاپیتیا 2.1 کیلومتر
- ساحل ماها ایندورووا 5 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2