آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل د هبیتات کاسگودا بنتوتا

هتل د هبیتات کاسگودا بنتوتا
the habitat kosgoda Hotel بنتوتا
درجه هتل:
هتل د هبیتات کاسگودا

چرا هتل The Habitat Kosgoda Hotel 

هتل The Habitat Kosgoda Hotel هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر بنتوتا کشور سریلانکا می‌باشد. با توجه به پنج ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی لاکچری داشته باشید. این هتل در چند قدمی ساحل کاسگودا قرار گرفته است. کاسگودا که به محل زندگی لاک پشت‌های دریایی معروف است، یکی از پر جنب و جوش‌ترین مکان‌ها در جنوب سریلانکا و از جاذبه‌های سریلانکا است در ضمن این هتل یکی از بهترین هتل های بنتوتا به شمار می‌آید.

خدمات و امکانات هتل The Habitat Kosgoda Hotel

رستوران Salt انواع غذاهای بین‌المللی با کیفیت مطلوب سرو می‎‌شود و رستوران Teppan در سرو انواع غذاهای ژاپنی تخصص دارد. گردشگرانی که کودک به همراه خود دارند هم می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه از وعده غذایی کودکان نیز بهرمند شوند. رستوران همچنین لازم به ذکر است وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه شده و گردشگران می‌توانند وعده صبحانه را در اتاق‌ها نیز سفارش دهند.
امکانات و خدمات خوبی نیز برای عزیزانی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته شده که در رفت و آمد دچار مشکل نشوند. هتل د هبیتات کاسگودا همچنین امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند. خیر، لازم بذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.  شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. در ضمن مهمانان می‌توانند با هماهنگی با بخش پذیرش و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند.
اگر اهل فعالیت‌های ورزشی باشید می‌توانید از باشگاه ورزشی هتل استفاده کرده و یا در تورهای دوچرخه سواری هتل شرکت کنید. هتل د هبیتات کاسگودا یک استخری زیبا در محوطه خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم اندازی فوق‌العاده می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید همچنین چتر آفتاب در کنار استخر محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل The Habitat Kosgoda Hotel

هتل The Habitat Kosgoda Hotel  دارای امکاناتی مانند چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کد گذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.
برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل آرایشی بهداشتی ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد.

فاصله هتل تا

- یک نیک آریا  10 کیلومتر
- آلوتگاما ماها ویدیالایا11 کیلومتر  
- باغ باوا 13 کیلومتر 
- مهمانخانه ایزابلا 14 کیلومتر
- پارک کودک 16 کیلومتر 
- پارک ساحلی 16 کیلومتر    
- رستوران کوما ویلا 2 کیلومتر
- کافه رستوران ماروشا 4.6 کیلومتر 
- رستوران رستوران غذاهای دریایی 4.8 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل کالوتارا 34 کیلومتر
- ساحل کوسگودا 50 متر 
- ساحل ماها ایندورووا 2.5 کیلومتر
- ساحل آهونگالا 2.7 کیلومتر
- ساحل ایندورووا 3.8 کیلومتر 
- ساحل بالاپیتیا 5 کیلومتر 

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل د هبیتات کاسگودا ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات مبادله ارز فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلویزیون لپ تاپ آباژور لوازم آرایشی
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2