آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک جزیره فی فی

هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک جزیره فی فی
pp mountain beach resort and waterpark Hotel جزیره فی فی
درجه هتل:
جزیره فی فی
هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک

چرا هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک PP Mountain Beach Resort and Waterpark Hotel ؟

هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک در 4 دقیقه پیاده روی از ساحل "Loh Moo Dee" واقع شده است؛ از امکانات ویژه این هتل داشتن یک تراس با صندلی‌ها و تخت‌هایی است که مناظری بی‌نظیر و زیبا را از دریا و پوشش سرسبز و جنگلی کوه‌ها و تپه‌ها به نمایش می‌گذارند. این هتل چهارستاره انواع امکانات ورزشی و تفریحی را در کنار با کیفیت ترین خدمات رفاهی ارائه می‌دهد تا اقامتی راحت و با هیجان را تجربه کنید. هتل دارای سرویس رفت و برگشت رایگان است.

امکانات هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک:

شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. امکانات غذاخوری هتل شامل رستوران و بار می‌شود که انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دریایی را با منو‌های بوفه و انتخابی ارائه می‌دهند؛ صبحانه قاره‌ای و آمریکایی هر روز در رستوران هتل با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر وعده‌های ناهار و شام نیز موجود هستند و برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای برای هر نفر می‌شوند؛ بار هتل نیز در لابی قرار دارد، البته علاوه بر بار لابی باراستخر نیز در کنار استخر موجود است که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند. همچنین معلولین نیز می‌توانند از تمامی امکاناتی که هتل مونتین بیچ ریزورت برای این عزیزان تدارک دیده استفاده کنند و اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند. سیگار کشیدن در هتل ممنوع بوده و دارای جریمه می‌باشد و شما برای استعمال دخانیات لازم است به اتاق مخصوص Non-smoking بروید. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک:

اتاق‌های هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک به دو دسته "PP Mountain Beach Resort" و "Waterpark SHA" تقسیم می‌شوند که بخشی از آنها بالاتر با دید بیشتر و ساکت تر هستند و برخی دیگر در بخش پایین در کنار استخر و فضای بازی کودکان هستند که دید کمتر و صدایی بیشتر دارند. تمامی اتاق‌های هتل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک تا:
- کافه/بارو-ریپ: 800 متر
- رستوران خانه درختی: 850 متر
- ساحل لوه مو دی: 350 متر
- ساحل وایکینگ: 450 متر
- ساحل لائم هین: 600 متر
- ساحل رانتی: 850 متر
- فرودگاه بین المللی کرابی: 46 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی پوکت: 67 کیلومتر
- فرودگاه ترانگ: 95 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای فی فی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پی‌پی مونتین بیچ ریزورت اند واتر پارک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2