آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فی فی بی ویو ریزورت جزیره فی فی

هتل فی فی بی ویو ریزورت جزیره فی فی
phi phi bayview resort Hotel جزیره فی فی
درجه هتل:
جزیره فی فی
هتل فی فی بی ویو ریزورت

چرا هتل فی فی بی ویو ریزورت Phi Phi Bayview Resort Hotel ؟

هتل فی فی بی ویو ریزورت در دامنه تپه کوه منتهی به ساحل لائم هین، مشرف به جزیره فی فی با مناظری عالی از دریا و جو طبیعی که می‌توانید تجربه آرامش و زیبایی مطلق را برای اقامت در جزیره کشف کنید قرار دارد. فی فی بی ویو که در چند قدمی ساحل قرار دارد تنها 10 دقیقه پیاده تا مرکز شهر، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها فاصله دارد. قایق سواری رایگان از اسکله تا روستا‌های اطراف نیز ارائه می‌شود.

امکانات هتل فی فی بی ویو ریزورت:

برای تفریح مهمانان می‌توانند در استخر روباز هتل شنا کنند یا از امکاناتی نظیر کلاس‌های غواصی، والیبال و دیگر ورزش‌های ساحلی، اتاق بازی‌های فکری هتل و ... استفاده کنند؛ بعد از یک روز تفریح انواع ماساژ‌ها و درمان‌ها در اسپا بی‌ویو موجود است که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. رستوران ساحلی "Kinnaree" یک تجربه غذا خوری به یاد ماندنی در فضای باز را ارائه می‌دهد؛ صبحانه مقوی آمریکایی هر روز بین ساعات 7 الی 10 با منوی بوفه و کاملا رایگان برای تمامی مهمانان و سپس ناهار و شام با منوهای آلاکارته انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی را با هزینه‌ برای هر نفر سرو می‌کند. همچنین بوفه غذاهای دریایی برای شام در دسترس است. یک بار ساحلی و یک بار در لابی هتل نیز وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را در کنار دسر‌هایی لذیذ آماده می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فی فی بی ویو ریزورت:

اتاق‌های هتل "Phi Phi Bayview Resort" با کفپوش‌های چوبی، دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. برخی از واحد‌ها دارای بالکن‌هایی بزرگ با میز و صندلی هستند که مناظر بی‌نظیری از دریا را از لا به لای درختان به نمایش می‌گذارند.

فاصله هتل فی فی بی ویو ریزورت تا:
- کافه/بار ریپ: 200 متر
- رستوران خانه درختی: 250 متر
- ساحل لائم هین: 50 متر
- ساحل وایکینگ: 250 متر
- ساحل تون سای: 650 متر
- ساحل لوه مو دی: 950 متر
- فرودگاه بین المللی کرابی: 46 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی پوکت: 66 کیلومتر
- فرودگاه ترانگ: 96 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای فی فی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فی فی بی ویو ریزورت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2