آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تاپروبانا وادووا بنتوتا

هتل تاپروبانا وادووا بنتوتا
taprobana wadduwa Hotel بنتوتا
درجه هتل:
هتل تاپروبانا وادووا

چرا هتل Taprobana Wadduwa Hotel ؟

هتل تاپروبانا وادووا هتلی لوکس و پنج ستاره در منطقه وادووا در شهر بنتتوتا می‌باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه حدود 90 دقیقه طول می‌کشد.

خدمات و امکانات هتل Taprobana Wadduwa Hotel

پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. مهمانان می‌توانند با هماهنگی این بخش و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند. گفتنی است مهمانان می‌توانند در بخش تور دسک هتل درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند. سالن همایش و جلسات هم در این هتل طراحی شده است. ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود.
 علاوه بر اینها در تاپروبانا وادووا برای مسافرانی که سفر نموده اند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. در ضمن ینترنت در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می‌شود. استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط اجازه دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید. در ضمن شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.
مهمانان می‌توانند از شنای دل انگیز در محوطه استخر روباز لذت ببرند. چترهای آفتابی در تراس آفتابگیر نیز موجود است. بار استخر مجموعه ای از نوشیدنی های با طراوت را سرو می‌کند. برای مهمانانی که مایل به فعالیت هستند، والیبال ساحلی و والیبال در دسترس هستند. به علاقه‌مندان به ورزش های آبی آکوافیت ارائه می‌شود. امکانات ورزشی و تفریحی هتل شامل سالن بدنسازی، بدمینتون و دارت می‌باشد. گزینه های مختلف سلامتی از جمله اسپا، سالن زیبایی، درمان های ماساژ، درمان های آیورودا و رایحه درمانی در هتل موجود است.

اتاق‌ها و امکانات هتل Taprobana Wadduwa Hotel

اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی هستند. مهمانان از تراس منظره رو به دریا دارند.. گاوصندوق، مینی بار و میز تحریر نیز از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل می‌باشد. مهمانان همچنین می‌توانند یک ایستگاه چای/قهوه را در میان ویژگی‌های استاندارد پیدا کنند. یک ست اتو برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده است. تلویزیون صفحه تخت و وای فای (بدون هزینه اضافی) نیز ارائه می‌شود. امکاناتی که در اتاق‌ها ارائه می‌شود شامل دمپایی و کاغذ روزانه است. حمام ها مجهز به حمام گردابی و حمام هستند در ضمن این هتل دارای اتاق‌های غیر سیگاری است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دولوکس با بالکن و منظره دریا 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- سوئیت جونیور با منظره دریا 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- کودک پالم گروو 17 کیلومتر
- رستوران ویلای ماهیگیر 50 مت
- رستوران جانی رست600 متر
- دریا/اقیانوس ساحل کالوتارا 5 کیلومتر 
- ساحل پوتوپیتیا 4 کیلومتر
- ساحل کالوتارا 8 کیلومتر 
- ایستگاه اتوبوس BusMount Lavinia19 کیلومتر   
- فرودگاه بین المللی راتمالانا 17 کیلومتر  
- فرودگاه بین المللی بندرانایکه 56 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو  تورهای سریلانکا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2