آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کینگزبری کلمبو

هتل کینگزبری کلمبو
the kingsbury colombo Hotel کلمبو
درجه هتل:
هتل کینگزبری کلمبو

چرا هتل کینگزبری کلمبو The Kingsbury Colombo Hotel ؟

کینگزبری کلمبو که در قلب پایتخت تجاری کشور قرار دارد، در فاصله کوتاهی از مکان‌های دیدنی مانند مرکز تجارت جهانی و بندر کلمبو و همچنین جاذبه‌های محبوب مانند مجتمع خرید بیمارستان هلندی و گال فیس گرین قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه حدود 33 کیلومتر با شما فاصله دارد. از امکانات تفریحی منحصر به فرد هتل کینگزبری می‌توان به استخر روباز آن اشاره کرد؛ در کنار استخر هتل تخت‌های متنوع با سرویس نوشیدنی و تنقلات نیز وجود دارد که با منظره‌ای زیبا از غروب آفتاب یا روشنایی و درشش شهر در شب تزیین شده‌اند.

امکانات هتل کینگزبری کلمبو:

از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام بخار، سونا، اتاق‌های ماساژ و سولاریوم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. امکانات غذاخوری هتل شامل 5 رستوران و بار می‌شود که انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دریایی را با منو‌های بوفه و انتخابی ارائه می‌دهند؛ صبحانه هر روز در رستوران اصلی هتل با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر رستوران‌ها در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان هستند و برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای برای هر نفر می‌شوند؛ بار هتل نیز در لابی قرار دارد، البته علاوه بر بار لابی بار استخر نیز در کنار استخر موجود است که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد. خدمات کرایه خودرو نیز در هتل موجود است و مهمانان می‌توانند با انتخاب خودرو مودر علاقه خود به دیدن شهر و مکان‌های گردشگری، مراکز خرید و ... بروند. همچنین معلولین نیز می‌توانند از تمامی امکاناتی که هتل کینگزبری برای این عزیزان تدارک دیده استفاده کنند و اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند. سیگار کشیدن در هتل ممنوع بوده و دارای جریمه می‌باشد و شما برای استعمال دخانیات لازم است به اتاق مخصوص Non-smoking بروید. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کینگزبری کلمبو:

هتل کینگزبری کلمبو با 229 اتاق که در مجموع 500 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل کینگزبری کلمبو تا:
- بیمارستان هلندی – کلمبو: 200 متر
- فانوس دریایی کلمبو: 400 متر
- برج ساعت خان: 900 متر
- موزه هلندی کلمبو: 1.2 کیلومتر
- پارک خطی دریاچه بیرا: 2 کیلومتر
- زمین کالج ظهیرا: 2.5 کیلومتر
- زمین بازی رتنام: 2.7 کیلومتر
- رستوران گینزا هوسن: 100 متر
- کافه/بارمارگاریتا بلو: 150 متر
- پارک ویهاراماهادی: 3 کیلومتر
- گالری هنر ملی: 3.3 کیلومتر
- میدان استقلال: 4.3 کیلومتر
- باغ وحش دهیوالا: 9 کیلومتر
- باغ ملی جانورشناسی سریلانکا: 9 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل کالوتارا: 35 کیلومتر
- ساحل گال فیس: 300 متر
- ساحل کلوپیتیا: 2.7 کیلومتر
- ساحل بامبالاپیتیا: 3.3 کیلومتر
- ساحل میلاگیریا: 4.8 کیلومتر
- ترن کلمبو فورت: 900 متر
- فرودگاه بین‌المللی راتمالانا: 13 کیلومتر
- فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه: 28 کیلومتر
- پایگاه هواپیمای دریایی مخزن کاتوگاستوتا پولگولا: 99 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کینگزبری کلمبو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2