آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هیلتون کلمبو

هتل هیلتون کلمبو
hilton colombo Hotel کلمبو
درجه هتل:
هتل هیلتون کلمبو

چرا هتل هیلتون کلمبو Hilton Colombo Hotel ؟

هتل کلمبو که عنوان هتل پیشرو سریلانکا و هتل تجاری پیشرو سریلانکا جوایز جهانی سفر دریافت کرده است و در مرکز منطقه تجاری کلمبو واقع شده است. این هتل با طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها، از اتاق مهمان و اتاق‌های اجرایی گرفته تا سوئیت، مناظر خیره کننده‌ای از اقیانوس هند ارائه می‌دهد. هتل هیلتون کلمبو مشرف به اقیانوس هند و دریاچه بیرا دسترسی مستقیم به مرکز تجارت جهانی کلمبو دارد. هتل هیلتون کلمبو 45 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه فاصله دارد.

امکانات هتل هیلتون کلمبو:

خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر روباز، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. بعد از یک روز تفریح و دیدن شهر می‌‌توانید در مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و سینهالی که زبان رسمی سریلانکا است صحبت می‌کنند. . دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. صبحانه بوفه باز هتل هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 در رستوران اصلی ارائه می‌شود که تمامی مهمانان می‌توانند رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه یا رزرو قبلی از آن استفاده نمایند. ناهار و شام نیز سرو می‌شوند. در صورت داشتن این خدمات بر روی اتاقی که رزرو می‌کنید شام و ناهار نیز همانند صبحانه رایگان اما با تفاوت در نوع منو که به صورت انتخابی است ارائه می‌شود و در صورت نداشتن این خدمات برای هر نفر شامل هزینه‌ می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هیلتون کلمبو:

اتاق‌های بزرگ در کلمبو هیلتون با چشم‌اندازهای زیبا از پنجره‌های بزرگ، فضای کاری وسیع و مبل راحتی را ارائه می‌کنند. آنها دارای حمام مرمری با دوش و حمام جداگانه هستند. همه اقامتگاه‌های هتل هیلتون کلمبو دارای دسترسی رایگان وای‌فای پرسرعت و تلویزیون‌های هوشمند  LCD، و همچنین محصولات لوکس ممتاز و روپوش‌های مخملی و دمپایی در حمام هستند.

فاصله هتل هیلتون کلمبو تا:
- بیمارستان هلندی – کلمبو: 200 متر
- فانوس دریایی کلمبو: 600 متر
- برج ساعت خان: 700 متر
- موزه هلندی کلمبو: 800 متر
- گال فیس سبز: 1000 متر
- پارک خطی دریاچه بیرا: 1.7 کیلومتر
- زمین کالج ظهیرا: 2.2 کیلومتر
- زمین بازی رتنام: 2.4 کیلومتر
- پارک ویهاراماهادی: 2.7 کیلومتر
- گالری هنر ملی: 3.1 کیلومتر
- میدان استقلال: 4 کیلومتر
- باغ وحش دهیوالا: 9 کیلومتر
- باغ ملی جانورشناسی سریلانکا: 9 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل کالوتارا: 35 کیلومتر
- ساحل گال فیس: 400 متر
- ساحل کلوپیتیا: 2.6 کیلومتر
- ساحل بامبالاپیتیا: 3.2 کیلومتر
- ساحل میلاگیریا: 4.7 کیلومتر
- دبیرخانه قطار: 150 متر
- ترن کلمبو فورت: 550 متر
- فرودگاه بین‌المللی راتمالانا: 13 کیلومتر
- فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه: 28 کیلومتر
- پایگاه هواپیمای دریایی مخزن کاتوگاستوتا پولگولا: 98 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل هیلتون کلمبو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2