آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل موونپیک کلمبو

هتل موونپیک کلمبو
mövenpick colombo Hotel کلمبو
درجه هتل:
هتل موونپیک کلمبو

چرا هتل موونپیک کلمبو Mövenpick Hotel Colombo ؟

هتل "Movenpick Colombo" در مرکز کلمبو واقع شده است. چند مرکز خرید در نزدیکی هتل واقع شده است که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد. این هتل دارای مناظر خیره کننده از شهر و اقیانوس هند به همراه بار معروف روی پشت بام "Vistas" است که در حال حاضر جالبترین محل اقامت در شهر است. این هتل 24 طبقه، تنها پنج دقیقه دورتر از چهره "Galle" و ساحل درخشان قرار دارد.

امکانات هتل موونپیک کلمبو:

شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. مرکز تجاری یک تسهیلات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق هیئت خصوصی تا 12 نفر را ارائه می‌دهد. غذاهای ترکی و بین‌المللی تهیه شده توسط سرآشپزهای چیره دستی که غذا را به هنر تبدیل می‌کنند، غذاهای اصیل سریلانکا و جهانی را با دقت فراوان با سالم ترین مواد اولیه آماده می‌کنند تا طعمی متفاوت به محل اقامت خود ببخشید و یک تجربه پنج ستاره واقعی را تجربه کنید. در سالن بدنسازی 24 ساعته ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. یک اتاق اختصاصی زومبا و یوگا در طبقه 23 رو به اقیانوس واقع شده است. تجربه‌ای به یاد ماندنی را با اسپا سیلان، بهترین اسپای آیورودا با بهترین درمان‌ها تجربه کنید. این هتل دارای مرتفع ترین بار روی پشت بام و استخر شنای بی نهایت مشرف به اقیانوس هند است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل موونپیک کلمبو:

هتل موونپیک تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است. همه اتاق‌ها دارای پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف هستند. برخی از اتاق‌ها دارای منظره‌ای از دریا یا شهر هستند.

فاصله هتل موونپیک کلمبو تا:

- جزیره گالری: 700 متر
- پارک ویهاراماهادی: 1.1 کیلومتر
- گالری هنر ملی: 1.3 کیلومتر
- زمین‌های بسکتبال کالج سلطنتی: 1.5 کیلومتر
- پارک خطی دریاچه بیرا: 1.9 کیلومتر
- کافه/ کلوب باربالی: 150 متر
- رستوران پیتزا هات لیبرتی پلازا: 150 متر
- میدان استقلال: 2.1 کیلومتر
- بیمارستان هلندی – کلمبو: 2.6 کیلومتر
- موزه هلندی کلمبو: 2.7 کیلومتر
- برج ساعت خان: 2.8 کیلومتر
- فانوس دریایی کلمبو: 3 کیلومتر
- باغ وحش دهیوالا: 7 کیلومتر
- باغ ملی جانورشناسی سریلانکا: 7 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل کالوتارا: 33 کیلومتر
- ساحل کلوپیتیا: 350 متر
- ساحل بامبالاپیتیا: 850 متر
- ساحل گال فیس: 1.1 کیلومتر
- ساحل میلاگیریا: 2.4 کیلومتر
- ایستگاه قطار کولوپیتا: 350 متر
- فرودگاه بین‌المللی راتمالانا: 11 کیلومتر
- فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه: 30 کیلومتر
- پایگاه هواپیمای دریایی مخزن کاتوگاستوتا پولگولا: 99 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل موونپیک کلمبو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2