آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سینامون لیک ساید کلمبو

هتل سینامون لیک ساید کلمبو
cinnamon lakeside colombo Hotel کلمبو
درجه هتل:
سینامون لیک ساید کلمبو

چرا سینامون لیک ساید کلمبو Cinnamon Lakeside Colombo Hotel ؟

"Cinnamon Lakeside Colombo" که در رتبه بندی بهترین هتل پنج ستاره شهر توسط گردشگری سریلانکا قرار گرفته است، مظهر لذت و ظرافت است. این هتل مشرف به دریاچه آرام بیرا، اتاق‌های کاملا بازسازی شده را ارائه می دهد. ترکیب بی نظیری از تجمل، توجه و زیبایی را به نمایش می‌گذارند. هتل دارای 9 گزینه غذاخوری و یک باشگاه سلامتی با خدمات کامل است. فرودگاه بین‌المللی 45 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد.

امکانات سینامون لیک ساید کلمبو:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به استخر روباز شنا، زمین تنیس و اسکواش، سالن بدن‌سازی و انواع بازی‌های رومیزی فکری اشاره نمود. هتل دارای یک کتابخانه منحصر به فرد است که می‌تواندی تجربه کتاب‌خواندن را در کنار انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم بار هتل همراه منظره زیبای غروب آفتاب که از شیشه‌های سقف تا کف کتاب‌خانه وارد می‌شود تجربه کنید. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و سینهالی که زبان رسمی سریلانکا صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. صبحانه بوفه باز هتل هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 در رستوران اصلی ارائه می‌شود که تمامی مهمانان می‌توانند رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه یا رزرو قبلی از آن استفاده نمایند. ناهار و شام نیز سرو می‌شوند. در صورت داشتن این خدمات بر روی اتاقی که رزرو می‌کنید شام و ناهار نیز همانند صبحانه رایگان اما با تفاوت در نوع منو که به صورت انتخابی است ارائه می‌شود و در صورت نداشتن این خدمات برای هر نفر شامل هزینه‌ می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های سینامون لیک ساید کلمبو:

اتاق‌های هتل سینامون لیک ساید تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام مرمری اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

- موزه هلندی کلمبو: 850 متر
- بیمارستان هلندی – کلمبو: 850 متر
- برج ساعت خان: 900 متر
- پارک خطی دریاچه بیرا: 1.1 کیلومتر
- فانوس دریایی کلمبو: 1.3 کیلومتر
- جزیره گالری: 1.4 کیلومتر
- پارک ویهاراماهادی: 2.1 کیلومتر
- رستوران ایل پونته: 500 متر
- گالری هنر ملی: 2.5 کیلومتر
- میدان استقلال: 3.4 کیلومتر
- باغ وحش دهیوالا: 9 کیلومتر
- باغ ملی جانورشناسی سریلانکا: 9 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل کالوتارا: 35 کیلومتر
- ساحل گال فیس: 600 متر
- ساحل کلوپیتیا: 2.2 کیلومتر
- ساحل بامبالاپیتیا: 2.7 کیلومتر
- ساحل میلاگیریا: 4.2 کیلومتر
- ترن کلمبو فورت: 550 متر
- فرودگاه بین‌المللی راتمالانا: 13 کیلومتر
- فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه: 28 کیلومتر
- پایگاه هواپیمای دریایی مخزن کاتوگاستوتا پولگولا: 98 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات سینامون لیک ساید کلمبو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت رمپ روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2