آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پرزیدنت ایروان

هتل پرزیدنت ایروان
president Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل پرزیدنت

چرا هتل پرزیدنت President Hotel

هتل چهار ستاره پرزیدنت در یکی از زیباترین محله‌های ایروان ارمنستان واقع شده که از هرج و مرج شهر فاصله خوبی دارد و البته این فاصله به معنی دوری از جاذبه ها نبوده و بسیاری از دیدنی‌ها پیاده در دسترس خواهند بود.

خدمات و امکانات هتل پرزیدنت President Hotel

بخش پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل حضور دارند. اگر به زبان این کشور مسلط نیستید پرسنل هتل به زبان‌های ایتالیایی، انگلیسی و روسی هم مسلط می‌باشند. هتل پرزیدنت President Hotel یک استخری زیبا به همراه استخر مخصوص کودکان در محوطه خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده‌ای می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل مهیا شده‌است. وجود امکاناتی نظیر اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز، محوطه مجاز برای استعمال دخانیات در هتل برای رفاه مسافران فراهم شده‌است همچنین امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است. این هتل دارای یک رستوران شیک می‌باشد که هر یک از آن‌ها غذاهای با کیفیتی سرو می‌کنند در منوی این رستوران‌ها انواع غذاهای محلی و همچنین انواع غذاهای ‏بین‌المللی به چشم می‌خورد برای سرو غذا می‌توانید در رستوران حضور داشته باشید و یا در محوطه هتل نوش جان کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل پرزیدنت President Hotel  

از جمله این امکانات می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام مدرن، لوازم آرایشی، سشوار، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان راحتی، فضای نشیمن، آباژور، سرویس بهداشتی فرنگی و ... اشاره نمود. همچنین برخی از واحدها چشم‌اندازی از آرارات دارند که حس خوش اقامت را برای شما رقم می‌زند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق سوپریور دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت خانوادگی 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت
- اتاق خواب 1:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خواب 2:1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 1 تخت یک نفره
- اتاق سوپریور توئین 1 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- فاصله تا کلاسیک برگر  517m
- فاصله تا کافه ایت اند فیت هلسی فود 520m
- فاصله تا رستوران دارگت کرافت بیر 575m
- فاصله تا رستوران تاپاستان 604m
- فاصله تا موزه خانه مارتیروس ساریان 651m
- فاصله تا کلیسای زورآوور آستواتساتسین مقدس 667m
- فاصله تا موزه هنر مدرن ایروان 705m
- فاصله تا موزه پاراجانف 749m

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پرزیدنت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه صبحانه در اتاق لپ تاپ
استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه سونا
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2