آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز دبی

هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز دبی
jw marriott marquis dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز دبی

چرا هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز دبی JW Marriott Marquis Hotel Dubai ؟

هتل تماشایی "JW Marriott Marquis" که در دو برج نمادین گسترده شده است، دارای مجموعه‌ای فریبنده از 15 رستوران، بار و سالن استراحت برنده جوایز و اسپا و کلوپ سلامتی سرای عالی است. برای مسافرانی که اوقات فراغت زیادی دارند، این هتل در موقعیت ایده آلی بین دبی مال و مال امارات، در کنار ایستگاه مترو بیزنس بی قرار گرفته است و از موقعیتی دیدنی درست در کنار کانال آبی جدید دبی برخوردار است. 

امکانات هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز دبی:

میهمانان می‌توانند در استخر روباز شنا کنند یا در اسپا سرای یک حمام آرامش بخش داشته باشند. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. امکانات غذاخوری هتل شامل 15 رستوران و بار می‌شود که انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دریایی را با منو‌های بوفه و انتخابی ارائه می‌دهند؛ صبحانه هر روز در رستوران اصلی هتل با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر رستوران‌ها در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان هستند و برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای برای هر نفر می‌شوند؛ بار هتل نیز در لابی قرار دارد، البته علاوه بر بار لابی باراستخر نیز در پشت بام هتل و کنار استخر موجود است که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند. میهمانان می‌توانند در حالی که از یک کوکتل در بار "Vault" که در بالاترین طبقه قرار دارد، از آسمان دبی شگفت زده شوند. در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز دبی:

همه 1608 اتاق مهمان و اقامتگاه مجلل به زیبایی طراحی شده‌اند و دارای دکوراسیون معاصر هستند. اتاق‌های هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز دبی تا:
- آبشار کانال آبی دبی: 400 متر
- پارک برج: 1.9 کیلومتر
- برج خلیفه: 2.1 کیلومتر
- فواره دبی: 2.1 کیلومتر
- کافه/ بار بریج واتر: 50 متر
- میدان عمار: 2.2 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 2.4 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 2.5 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 6 کیلومتر
- برج العرب: 9 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 10 کیلومتر
- دهکده میراث: 10 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 14 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 10 کیلومتر
- ساحل جمیرا: 2.8 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 3.2 کیلومتر
- مترو برج خلیفه / دبی مال: 2.2 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 13 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 31 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جی دبلیو ماریوت مارکیز دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2