آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جا بیچ دبی

هتل جا بیچ دبی
ja beach Hotel دبی
درجه هتل:
هتل جا بیچ

چرا هتل جا بیچ JA Beach Hotel ؟

اتاق‌های مجلل، مدرن و به روز با مناظری از استخر و باغ در کنار امکانات تفریحی ورزشی و رفاهی کامل، "JA Beach" را به هتلی خاص تبدیل کرده است. هتل با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی فراهم کرده است. به همین دلیل هتل جا بیچ در بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار است و می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی راحت و به یاد ماندنی باشد.

امکانات هتل جا بیچ:

هتل جا بیچ ورزش‌های فضای باز همچون والیبال، بسکتبال و تنیس را ارائه می‌دهد که در صورت تکمیل شدن تیمتان و پرداخت هزینه زمین بازی می‌توانید از آنها لذت ببرید. ورزش‌های داخل هتل شامل سالن بدن‌سازی تمام مجهز، تنیس روی میز، باشگاه بیلیارد و بولینگ به همراه اسکواش و دارت با پرداخت هزینه می‌شود. رستوران اختصاصی هتل میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های ویژه خود را از ساعت 10 الی 19 برای شما آماده می‌کند و می‌توانید در محوطه رستوران یا تخت‌های کنار استخر یا باغ آنها را میل کنید. هتل همچنین یک کافه بار برای قهوه‌های ویژه عربی ارائه می‌کند. ترانسفر فرودگاهی و سیستم تور گشت شهری نیز موجود است که با هزینه‌های جداگانه و رزرو قبلی برای شما تدارک دیده می‌شود. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. برای علاقه مندان کرایه خودرو نیز فراهم است و می‌توانند با پرداخت هزینه و اجاره خودرو مورد علاقه خود به دیدن شهر بروند. یک مرکز تجاری نیز در محل موجود است که انواع خدمات بازرگانی مانند سالن‌های ویدئوکنفرانس، پیک، فکس، اینترنت پر سرعت کابلی و ... را برای شما فراهم می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جا بیچ:

هتل جا بیچ تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل جا بیچ تا:
- پناهگاه دریایی جبل علی: 11 کیلومتر
- گردشگاه برج دریاچه جمریا: 16 کیلومتر
- فواره نخل: 19 کیلومتر
- رستوران نابلس: 10 کیلومتر
- کافه/بارمی کاراک: 10 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 42 کیلومتر
- ساحل جبل علی: 350 متر
- ایستگاه مترو دانوب: 8 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 17 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 46 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 63 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جا بیچ ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2