آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کارلتون داون تاون دبی

هتل کارلتون داون تاون دبی
carlton downtown Hotel دبی
درجه هتل:
هتل کارلتون داون تاون

چرا هتل کارلتون داون تاون Carlton Downtown Hotel ؟

هتل چهار ستاره "Carlton Downtown" با ارائه و دقت به جزئیات ارزشمند، تجربه‌ای سفارشی را برای مهمانان و مشتریان خود فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار شلوغی‌، هیجان و هیاهوی ورزش‌ها و امکانات تفریحی، سکوت و آرامش را در اتاق‌ها یا مراکز اسپا و ماساژ هتل تجربه کنند. هتل  هر روز خدمات بی عیب و نقص و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل کارلتون داون تاون در جاده شیخ زاید واقع شده و به مرکز مالی بین‌المللی دبی و مرکز شهر دبی نزدیک است.

امکانات هتل کارلتون داون تاون:

خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. اسپای کارلتون دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. هتل کارلتون داون تاون دارای استخر روباز با بخش ویژه کودکان و استخر آرامش است، استخرهای روباز هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و شامل محدودیت سنی بوده و برای کودکان استخر جداگانه‌ای برای راحتی و امنیت هرچه بیشتر در نظر گرفته شده و ورود بزرگسالان به استخر کودکان ممنوع است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کارلتون داون تاون:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل کارلتون داون تاون تا:
- میدان عمار: 1000 متر
- پارک الخزان: 1000 متر
- نمایشگاه حریم السلطان: 1.3 کیلومتر
- برج خلیفه: 1.4 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 1.5 کیلومتر
- فواره دبی: 1.6 کیلومتر
- پارک برج: 1.7 کیلومتر
- باغ های فیکوس: 1.8 کیلومتر
- پارک الوصل: 1.8 کیلومتر
- رستوران سوهو گریل: 50 متر
- رستوران پیتزا مارگریتا: 100 متر
- پارک خیابان خلیج: 2.2 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 3.3 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 5 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 7 کیلومتر
- دهکده میراث: 7 کیلومتر
- برج العرب: 12 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 16 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 17 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 7 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 2.6 کیلومتر
- ساحل لامر: 2.9 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 3.8 کیلومتر
- پارک ساحلی جمیرا: 4 کیلومتر
- ساحل شمالی: 4.6 کیلومتر
- ایستگاه مترو قطار برج خلیفه: 1000 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 11 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 28 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 37 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کارلتون داون تاون ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2