آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سیگنچر بلو ریزورت کوش آداسی

هتل سیگنچر بلو ریزورت کوش آداسی
signature blue resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل سیگنچر بلو ریزورت

 چرا هتل سیگنچر بلو ریزورت  Signature Blue Resort Hotel

 هتل سیگنچر بلو ریزورت کوش آداسی هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر کوش آداسی می‌باشد. این هتل تا ساحل زیبا و تفریحی کوش آداسی فاصله کمی دار و با قرار گیری در منطقه خوب و توریستی مورد توجه بسیاری از مسافران هرساله قرار گرفته است. هتل سیگنچر تا مارینا کوش آداسی 6 کیلومتر تا هتل فاصله دارد همچنین پایانه اتوبوس کوش آداسی 3.3 کیلومتر با آن فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در 54 کیلومتری هتل سیگنچر کوش اداسی قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل سیگنچر بلو ریزورت  Signature Blue Resort Hotel

هتل سیگنچر بلو ریزورت  Signature Blue Resort Hotel بر بستر دریا قرار گرفته و به همین علت دارای یک ساحل خصوصی می‌باشد و در کناره های آن نیز نیمکت‌های آفتاب‌گیر متعددی را به همراه سایه بان پیدا خواهید کرد که محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. علاوه بر آن  استخر هتل سیگنچر بلو ریزورت، سر پوشیده و مجهز به تصویه آب قوی است به طوریکه همواره آب استخر تمیز و زلال می‌باشد. در فضای باز هتل صندلی‌های آفتاب قرار دارد که مهمانان می‌توانند روی آن استراحت کنند و حمام آفتاب بگیرند سونا، جکوزی، مرکز ماساژ و اسپای مدرن و مجهز، مرکز تناسب اندام از دیگر امکانات تفریحی هتل سیگنچر بلو هستند.
 اگر به دنبال خرید هدیه و سوغات هستید دیگر نیازی به گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی نداشته و می‌توانید از فروشگاه کادویی و مینی مارکت هتل کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. ضمنا در هتل اینترنت و پارکینگ به صورت رایگان ارائه می‌شود.
رستوران "LEB-I DERYA" بر بام هتل قرار گرفته است و با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و هروز صبح صبحانه غنی به صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌شود. رزرو اتاق‌های هتل سیگنچر بلو ریزورت  Signature Blue Resort Hotelبه همراه ارائه صبحانه بوده و مهمانان هتل می‌توانند صبحانه های لذیذ این هتل را در سالن غذاخوری یا در اتاقشان میل کنند. در بار هتل نیز می‌توانید ساعاتی سپری کرده و خوش بگذارنید. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند. اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل سیگنچر بلو ریزورت  Signature Blue Resort Hotel

هتل سیگنچر دارای 111 اتاق است. اتاق‌های هتل دارای طراحی شیک و منظره‌ای فوق‌العاده هستند که اکثر آنها رو به دریا هستند و مجهز به یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز می‌باشد که در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید. گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق‌ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق‌ها را انجام می‌دهند.

فاصله هتل تا

- فاصله تا رستوران ماري كوش آداسي: 1.1 كيلومتر
- فاصله تا رستوران كومسال: 1.2 كيلومتر
- فاصله تا كوش آداسي شاپينگ سنتر: 1.6 كيلومتر
- فاصله تا رستوران كوفتجه يوسوف: 1.6 كيلومتر
- فاصله تا آكوا آتلانتيس: 1.7 كيلومتر
- فاصله تا كافه كوكونات بيچ: 2.2 كيلومتر
- فاصله تا پارک آبي تورتوگا: 2.3 كيلومتر
- فاصله تا فاصله تا قلعه کوش آداسی: 6.2 کیلومتر
- فاصله تا جزیره کبوتر: 6.2 کیلومتر
- فاصله تا کاروانسرای کوش آداسی: 6.5 کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی آدالند: 12.7 کیلومتر
- فاصله تا شهر تاریخی افسوس: 23.8 کیلومتر
- فاصل تا خانه مریم مقدس: 30.1 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سیگنچر بلو ریزورت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت روزنامه خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ
ساحل اختصاصی چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2