آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی
five palm jumeirah dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل فایو پالم جمیرا دبی

چرا هتل فایو پالم جمیرا دبی Five Palm Jumeirah Dubai Hotel ؟

هتل فایو پالم جمیرا دبی که داغ ‌ترین هتل در پالم جمیرا نامیده می‌شود، هتلی متفاوت است که جذابیت و حال و هوای دبی را به تصویر می‌کشد. این هتل سبک زندگی که در پس زمینه‌ای خیره کننده از ساحل و خط افق دبی مارینا قرار گرفته است را با اتاق‌ها و سوئیتهای مجلل خود در کنار چشم انداز اقیانوس یا شهر به نمایش می‌گذارد. "FIVE Palm Jumeirah Dubai" که یک نقطه عطف در تنه نمادین پالم جمیرا است، موقعیت استراتژیکی برای دسترسی راحت به مناطق تجاری دبی، و همچنین بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و سرگرمی هیجان انگیز شهر دارد.

امکانات هتل فایو پالم جمیرا دبی:

"FIVE Palm Jumeirah" دارای ساحل خصوصی خود و همچنین 5 استخر در فضای باز است؛ اندازه استخر‌ها تا طول 55 متر است که در مرکز هتل قرار گرفته‌اند. این استراحتگاه دارای مجموعه‌ای از امکانات، از جمله سالن‌های غذاخوری با میزبانی سرآشپزهای درجه یک، اسپای مدرن و اتاق کارائوکه در "Maiden Shanghai" است. هتل دارای رستوران‌های حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها و ترکیب آنها با غذا‌های عربی برای شما فراهم می‌کنند. میهمانان می‌توانند از وای فای رایگان در سراسر ملک استفاده کنند. پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فایو پالم جمیرا دبی:

این هتل دارای 470 اتاق و سوئیت میهمان است که در 16 طبقه پراکنده شده‌اند و به سبکی ساده و در عین حال زیبا با چشم اندازی از خلیج عربی تزئین شده‌اند. هتل فایو پالم جمیرا تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل فایو پالم جمیرا دبی تا:
- فواره نخل: 3.7 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 5 کیلومتر
- برج العرب: 6 کیلومتر
- پارک سوقیم: 7 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 11 کیلومتر
- پارک وست زون مال: 11 کیلومتر
- پارک صفا: 14 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 14 کیلومتر
- تفرجگاه مراسی: 15 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 16 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 16 کیلومتر
- فواره دبی: 16 کیلومتر
- برج خلیفه: 16 کیلومتر
- میدان عمار: 17 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 24 کیلومتر
- ساحل پالم وست: 100 متر
- ساحل سیاحی: 450 متر
- ساحل برستی: 1.2 کیلومتر
- ساحل فروند پی: 1.4 کیلومتر
- ایستگاه قطار الاتحاد پارک مونوریل: 750 متر
- مترو نخیل: 2 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 24 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 28 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 45 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فایو پالم جمیرا دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خدمات پزشکی خودپرداز اعلام حریق فروشگاه لوکس رمپ اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2