آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آتلانتیس د پالم دبی

هتل آتلانتیس د پالم دبی
atlantis the palm Hotel دبی
درجه هتل:
هتل آتلانتیس د پالم

چرا هتل آتلانتیس د پالم Atlantis The Palm Hotel ؟

هتل پنج ستاره آتلانتیس د پالم که در وسط هلال و موج شکن جزیره نخل جمیرا دبی واقع شده است از امکانات ویژه‌ای مثل ساحل اختصاصی برخوردار است و امکاناتی نظیر دسترسی آسان و رایگان به بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه و آکواریوم خیره کننده "Lost Chambers" را در کنار مناظر بی‌نظیر از خلیج فارس فراهم می‌کند. انواع ترانسفر، حمل و نقل و تور گردشگری در هتل ارائه می‌شود؛ تمامی امکانات در بالاترین و بهترین سطح خود ارائه می‌شوند؛ برای مثال حمل و نقل فرودگاهی را می‌توان با یک هلیکوپتر رزرو کرد که هزینه‌های کاملا جداگانه از رزرو و دیگرد موارد هتل دارند.

امکانات هتل آتلانتیس د پالم:

مهمانان با اقامت در هتل "Atlantis The Palm Hotel" دسترسی بسیار آسان و رایگانی را به بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه یعنی پارک "Aquaventure" را دارند. "Wavehouse" هم غذاخوری و هم سرگرمی را در یک منطقه ارائه می‌دهد که میهمانان می‌توانند از غذاها و نوشیدنی های خوب لذت ببرند، یک منطقه بازی برای کودکان و بزرگسالان، یک سالن بولینگ با چهار خط، یک دستگاه مدرن موج و ... وجود دارد. مهمانان می‌توانند از درمان‌های صورت و بدن در اسپا "ShuiQi" لذت ببرند. باشگاه کودکان بهترین سرگرمی را با نظارت کامل برای کودکان شما و با برنامه‌های روزانه فراهم می‌کند. این ملک مجموعه‌ای از بهترین بوتیک‌ها و فروشگاه‌های سطح بالا را ارائه می‌کند که همه ملزومات تعطیلات شما را تامین می‌کنند. گزینه‌های غذاخوری شامل "Hakkasan" است که غذاهای کانتونی اصیل را در محیطی مدرن سرو می‌کند. رستوران نوبو که برنده جایزه هم شده است، غذاهای معاصر ژاپنی را با تأثیرات و اضافه کردن چاشنی عربی برای شما آماده می‌کند. بار نان استریت منوی بریتانیایی و نوشیدنی‌های دلپذیر گوردون رمزی را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از منظره خیره کننده "The Palm" و خط افق دبی لذت ببرند و از طعم غذاهای اصیل لبنانی همراه با نوشیدنی‌های خوشمزه در ایامنا لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آتلانتیس د پالم:

هتل آتلانتیس د پالم با 1544 اتاق که در مجموع بیش از 3000 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند دسته اصلی استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است. بیشتر اتاق‌ها دارای تراس و منظره بی‌نظیری از دریا یا نخل جمیرا است. هتل آتلانتیس به علت موقعیت مکانی که در بالای هلال نخل دارد منظره بسیار زیبایی را از هر دو طرف دریا و خود نخل را دارد.

فاصله هتل آتلانتیس د پالم تا:
- فواره نخل: 700 متر
- تفرجگاه برج دریاچه جمریا: 7 کیلومتر
- برج العرب: 7 کیلومتر
- پارک سوقیم: 8 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 9 کیلومتر
- پارک وست زون مال: 14 کیلومتر
- پارک صفا: 15 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 15 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 15 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 17 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 17 کیلومتر
- میدان عمار: 18 کیلومتر
- برج خلیفه: 18 کیلومتر
- فواره دبی: 18 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 25 کیلومتر
- ساحل سفید: 150 متر
- ساحل آکواونچر: 350 متر
- ساحل فروند آی: 650 متر
- ساحل فروند اچ: 700 متر
- ساحل فروند جی: 950 متر
- ایستگاه مونوریل اتلانتیس: 350 متر
- ایستگاه قطار الاتحاد پارک مونوریل: 3.7 کیلومتر
- مترو نخیل: 6 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 27 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 29 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 46 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آتلانتیس د پالم ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق فروشگاه لوکس خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2