آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آنانتارا پالم دبی ریزورت دبی

هتل آنانتارا پالم دبی ریزورت دبی
anantara the palm dubai resort Hotel دبی
درجه هتل:
هتل آنانتارا پالم دبی ریزورت

چرا هتل آنانتارا پالم دبی ریزورت Anantara The Palm Dubai Resort Hotel ؟

"Anantara The Palm Dubai Resort" یک استراحتگاه مجلل پنج ستاره است که بر روی هلال نخل نمادین جمیرا واقع شده است. نخل نمادین جمیرا از یک تنه اصلی، 16 شاخه و یک هلال تشکیل شده است که تمامی آنها مناطق مسکونی هستند؛ بیشتر هتل‌هایی که دراین منطقه قرار دارند بر روی بخش هلال شکل ساخته شده‌اند؛ هتل آنانتارا پالم نیز یکی از همین هتل‌ها است که بر روی هلال نخل جمیرا ساخته شده است. امکانات و خدمات ویژه‌ای مثل ساحل خاص اختصاصی، آموزش غواصی و ... در این هتل وجود دارد. از ویژگی هتل‌هایی که در این نخل عظیم بنا شده‌اند داشتن سکوت و منظره‌هایی بی‌نظیر و بی‌پایان از دریا است.

امکانات هتل آنانتارا پالم دبی ریزورت:

هتل آنانتارا پالم دبی ریزورت دارای یک ساحل شنی منحصر به فرد است  که مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند و شامل 3 استخر و 4 رستوران می‌شود. استخر‌ها همگی روباز بوده و به شکل فصلی فعالیت می‌کنند. اسپای هتل "Anantara" دارای استخر آب گرم، اتاق نمک، انواع ماساژها و درمان‌ها است که می‌توانید با پرداخت هزینه از آنها بهره‌مند شوید و آرامش را به خود هدیه دهید. کودکان نیز می‌توانند از باشگاه و سالن مخصوص خود استفاده کنند و به دیدن انیمیشن یا بازی و .. بپردازند؛ در این سالن‌ها خدمات نگهداری از کودکان توسط مربیان آموزش دیده نیز ارائه می‌شود که شامل هزینه‌ای جداگانه می‌شود. ورزش‌های موجود در هتل مانند تنیس، تنیس روی میز، دارت، والیبال ساحلی و دیگر ورزش‌های تیمی ساحلی هستند که در صورت تکمیل تیمتان می‌توانید رایگان از زمین بازی استفاده کنید. مهمانان می‌توانند از طیف وسیعی از غذا‌های مختلف از جمله طعم‌های آسیای و اروپایی لذت ببرند؛ رستوران‌های مختلف هتل انواع غذا‌های محلی و بین‌المللی را با منو‌های انتخابی و بوفه ارائه می‌دهند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آنانتارا پالم دبی ریزورت:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند.

فاصله هتل آنانتارا پالم دبی ریزورت تا:
- فواره نخل: 3.1 کیلومتر
- برج العرب: 3.5 کیلومتر
- پارک سوقیم: 4.8 کیلومتر
- پارک حوض البرشا :6 کیلومتر
- رستوران ماما ایتالیا: 4.8 کیلومتر
- پارک صفا: 11 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 12 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 12 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 14 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 14 کیلومتر
- برج خلیفه :14 کیلومتر
- فواره دبی: 14 کیلومتر
- میدان عمار: 14 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 18 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 22 کیلومتر
- ساحل آنانتارا: 150 متر
- ایستگاه قطار الاتحاد پارک مونوریل: 2.4 کیلومتر
- شهر اینترنتی مترو دبی: 3.7 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 26 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 26 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 43 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آنانتارا پالم دبی ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار مرکز تجارت رمپ روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار منوی سرویس خواب آباژور لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2