آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کمپینسکی مال آو امارات دبی

هتل کمپینسکی مال آو امارات دبی
kempinski mall of the emirates Hotel دبی
درجه هتل:
هتل کمپینسکی مال آو امارات

چرا هتل کمپینسکی مال آو امارات Kempinski Hotel Mall of the Emirates ؟

هتل کمپینسکی مال آو امارات هر روز خدمات بی عیب و نقص و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل کمپینسکی مال آو امارات محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. در آنجا راحتی، سرگرمی و طعم در کنار یکدیگر ارائه می‌شود و میزبان مهمانانی است که می‌خواهند تعطیلات را با عزیزان خود و همچنین دنیای تجارت حرفه ای را برای جلسات کاری داشته باشند.

امکانات هتل کمپینسکی مال آو امارات:

گزینه‌های تفریحی هتل کمپینسکی مال آو امارات شامل مرکز تناسب اندام پیشرفته و مجهز و استخر روباز رایگان است. اسپای "Sensasia Stories" انواع خدمات سلامتی را ارائه می‌دهد. هتل همچنین دارای کلاس‌های اسکی است که می‌توان با هزینه اضافی آنها را ترتیب داد. گزینه‌های غذاخوری هتل کمپینسکی عبارتند از "Aspen by Kempinski" که هر روز بعد از ظهر چای سرو می‌کند، و "Salero Tapas & Bodega" که با غذاهای اصیل اسپانیایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. نوشیدنی و دسرهای مختلف در بار  کنار استخر در "Mosaic Chill" موجود است. رستوران "Olea" تنها در وعده شام فعالیت می‌کند و انواع غذا‌های بین‌المللی را سرو می‌کند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. مرکز تجاری یک تسهیلات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق هیئت خصوصی تا 12 نفر را ارائه می‌دهد. سافاری‌های صحرا، گشت‌های شهری دبی و ترانسفر به فرودگاه بین‌المللی دبی با هزینه ترتیب داده می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کمپینسکی مال آو امارات:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند.

فاصله هتل کمپینسکی مال آو امارات تا:
- پارک حوض البرشا: 1.8 کیلومتر
- برج العرب: 2.8 کیلومتر
- پارک سوقیم: 3.3 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 8 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 10 کیلومتر
- فواره دبی: 12 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 12 کیلومتر
- برج خلیفه: 12 کیلومتر
- میدان عمار: 12 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 12 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 15 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 19 کیلومتر
- ساحل صوفوح: 2.8 کیلومتر
- ساحل عمومی جمیرا: 2.9 کیلومتر
- ساحل آنانتارا: 4.7 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 23 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 26 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 40 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کمپینسکی مال آو امارات ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2