آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شرایتون مال آف د امارات دبی

هتل شرایتون مال آف د امارات دبی
sheraton mall of the emirates , dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل شرایتون مال آف د امارات دبی

چرا هتل شرایتون مال آف د امارات دبی Sheraton Mall of the Emirates Hotel, Dubai ؟

هتل شرایتون مال آف د امارات دبی اولین اقامتگاه خرید جهان در قلب دبی است و دارای بیش از 630 برند در مساحت 233.467 متر مربع است که شامل فروشگاه‌های بزرگ در انواع سبک‌ها و مد است. هتل همچنین جاذبه‌ها و فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای مانند سیاره جادویی، سینماهای VOX و اسکی دبی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این مرکز با بیش از 100 غذاخوری و کافه، چیزی برای همه دارد. هتل شرایتون در مرکز خیابان شیخ زاید واقع شده است و از اتصال مستقیم به ایستگاه متروی مرکز خرید امارات برخوردار است. مرکز شهر دبی، برج خلیفه، برج العرب، مدیا سیتی، مرکز تجارت جهانی دبی، فرودگاه بین‌المللی دبی و جاذبه‌های گردشگری شهر در عرض چند دقیقه قابل دسترسی هستند.

امکانات هتل شرایتون مال آف د امارات دبی:

در آشپزخانه ترکی "Besh" از انواع غذا‌های ترکی اصیل لذت ببرید، در کافه اسپارتان به صورت زنده فعالیت‌های ورزشی را تماشا کنید و منظره 360 درجه از افق دبی و تلفیقی بی‌نظیر از غذاهای ژاپنی-پرتغالی را در "OAnjo" تجربه کنید. هتل پنج ستاره شرایتون مال دارای امکانات تفریحی مدرن است. در استخرهای روباز پشت بام شیرجه بزنید و بر روی تخت‌های حمام آفتاب کنار استخر استراحت کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را در بار استخر سفارش دهید؛ سالن تناسب اندام هتل کاملا مجهز بوده و دارای تمامی دستگاه‌های روز دنیا است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند. اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شرایتون مال آف د امارات دبی:

هتل شرایتون مال آف د امارات دبی دارای 481 اتاق و سوئیت شیک با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از دبی، برخی با منظره دریا و طیف وسیعی از امکانات رفاهی است؛ اتاق‌های هتل شرایتون تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل شرایتون مال آف د امارات دبی تا:
- پارک حوض البرشا: 1.9 کیلومتر
- برج العرب: 3 کیلومتر
- پارک سوقیم: 3.3 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 8 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 11 کیلومتر
- برج خلیفه: 11 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 11 کیلومتر
- میدان عمار: 11 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 12 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 14 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 19 کیلومتر
- ساحل عمومی جمیرا: 3 کیلومتر
- ساحل صوفوح: 3.4 کیلومتر
- ساحل آنانتارا: 5 کیلومتر
- ساحل مینا سیاحی: 6 کیلومتر
- مرکز خرید مترو امارات: 300 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 22 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 26 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 39 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شرایتون مال آف د امارات دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2