آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کرون پلازا دیره دبی

هتل کرون پلازا دیره دبی
crowne plaza dubai deira Hotel دبی
درجه هتل:
هتل کرون پلازا دیره دبی

چرا هتل کرون پلازا دیره دبی Crowne Plaza Dubai Deira ؟

هتل پنج ستاره کرون پلازا دیره دبی جزء هتل‌های زنجیره‌ای "IHG" است؛ "IHG" که مخفف کلمه "InterContinental Hotels Group" است به معنای شرکت هتلداری بریتانیایی و چندملیتی است، که با در اختیار داشتن حدودا 6.000 هتل در ۱۰۰ کشور، به‌ عنوان یکی از بزرگترین هتل‌های جهان، شناخته می‌شود. هتل کرون پلازا فقط 300 متر از مرکز خرید ریف فاصله دارد و دارای امکانات گسترده‌ای برای فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی است. از ویژگی‌های خاص این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی 24 ساعته آن اشاره نمود که در تمامی ساعات روز با تجهیزاتی کامل فعالیت می‌کند.

امکانات هتل کرون پلازا دیره دبی:

از امکانات ورزشی و تفریحی می‌توان به استخر روباز روی پشت بام، باشگاه سلامت شامل سالن بدن‌سازی 24 ساعته، سونا، اسپا و ماساژ اشاره نمود. هتل کرون پلازا دیره دبی دارای رستوران‌های حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها برای شما فراهم می‌کنند. شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان‌تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کرون پلازا دیره دبی:

اتاق‌های کرون پلازا دبی دیره با مبل و یخچال مجهز به رنگ‌های کرم ملایم تزئین شده‌اند. میهمانان می‌توانند از سیستم Sleep Advantage® که شامل کیت آروماتراپی آرامش بخش و ملافه فوق العاده نرم است، لذت ببرند. هر حمام مرمری دارای حمام و دوش است. برخی از آنها وان آب گرم نیز دارند.

فاصله هتل کرون پلازا دیره دبی تا:
- برج ساعت دیره: 1.4 کیلومتر
- پارک دیره دوبی: 1.8 کیلومتر
- پل شناور: 2.5 کیلومتر
- البستکیه: 2.9 کیلومتر
- موزه دبی: 3.1 کیلومتر
- دهکده میراث: 3.6 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3.8 کیلومتر
- رستوران شارع المطاعم دبی: 550 متر
- آکواریوم شارجه: 8 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 9 کیلومتر
- میدان عمار: 10 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 10 کیلومتر
- برج خلیفه: 10 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 10 کیلومتر
- فواره دبی: 10 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 11 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 12 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 12 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 2.9 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 6 کیلومتر
- ساحل شمالی: 8 کیلومتر
- ایستگاه مترو قطار صلاح الدین: 600 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 4.8 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 20 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 45 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کرون پلازا دیره دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار مرکز تجارت اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2