آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل موونپیک جمیرا بیچ دبی

هتل موونپیک جمیرا بیچ

چرا هتل موونپیک جمیرا بیچ Movenpick Hotel Jumeirah Beach ؟

"Mövenpick Jumeirah Beach" در قلب یکی از پر جنب و جوش ترین مناطق ساحلی دبی، جمیرا بیچ رزیدنس واقع شده است. هتل موونپیک جمیرا بیچ با موقعیت مکانی بسیار عالی خود تنها چند دقیقه پیاده روی کوتاه تا مرکز خرید "The Beach" که دارای فروشگاه‌های ساحلی، رستوران‌ها و اولین سینمای روباز امارات است، فاصله دارد. هتل پنج ستاره موونپیک جمیرا هتلی مدرن، شیک و امروزی است که دارای گزینه‌ها و امکانات بسیار زیاد سرگرمی، غذاخوری و انواع خدمات رفاهی است.

امکانات هتل موونپیک جمیرا بیچ:

هتل موونپیک جمیرا بیچ دارای استخر روباز با بخش ویژه کودکان و استخر آرامش است، استخرهای روباز هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و شامل محدودیت سنی بوده و برای کودکان استخر جداگانه‌ای برای راحتی و امنیت هرچه بیشتر در نظر گرفته شده و ورود بزرگسالان به استخر کودکان ممنوع است؛ اسپای Movenpick دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است  پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود. وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است. 5 رستوران هتل طعم‌های مختلف را از سراسر دنیا برای شما فراهم می‌کنند؛ رستوران‌ها با منو‌های بوفه و انتخابی انواع غذا‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند؛ رستوران اصلی هتل صبحانه را کاملا رایگان از ساعت 7 الی 10 ارائه می‌دهد، 4 رستوران دیگر فقط در وعده‌های ناهار و شام قابل استفاده هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل موونپیک جمیرا بیچ:

همه 297 اتاق به سبک معاصر تزئین شده‌اند. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای منظره جزئی دریا هستند. اتاق‌های هتل      تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی‌بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل موونپیک جمیرا بیچ تا:
- گردشگاه برج دریاچه جمریا: 1.5 کیلومتر
- فواره نخل: 6 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 7 کیلومتر
- برج العرب: 8 کیلومتر
- پارک سوقیم: 10 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 11 کیلومتر
- کافه/باربرو: 10 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 17 کیلومتر
- تفرجگاه مراسی: 18 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 19 کیلومتر
- فواره دبی: 19 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 19 کیلومتر
- برج خلیفه: 19 کیلومتر
- میدان عمار: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 27 کیلومتر
- ساحل مارینا: 200 متر
- ساحل پنهان: 1.1 کیلومتر
- ساحل برستی: 1.6 کیلومتر
- ساحل مینا سیاحی: 2 کیلومتر
- مترو جمیرا لیکس تاور: 1.1 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 30 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 47 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل موونپیک جمیرا بیچ ‌
فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2