آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پولمن تفلیس اکسس تاورز تفلیس

هتل پولمن تفلیس اکسس تاورز تفلیس
pullman tbilisi axis towers Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل پولمن تفلیس اکسس تاورز

چرا پولمن تفلیس اکسس تاورزPullman Tbilisi Axis Towers Hotel 

هتل پولمن اکسس تاورز تفلیس (Pullman Tbilisi Axis Towers) یک هتل پنج ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است. این هتل جزو هتل‌های لوکس تفلیس به شمار می‌رود و سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند.

 خدمات و امکانات هتل پولمن اکسس تاورز Pullman Tbilisi Axis Towers Hotel

در هتل پولمن اکسس تاورز به اینترنت وای فای در کل مجموعه دسترسی دارید. نیازی به پرداخت هزینه به منظور استفاده از آن نیست. همانند این سرویس، استفاده از پارکینگ هتل نیز کاملا رایگان است. به این ترتیب می‌توانید خودرویی کرایه کرده و آن را برای آسودگی خاطر در مکانی نزدیک به خود نگهداری کنید همچنین این هتل یک مرکز تجاری دارد و مهمانان می‌توانند از خدمات فکس و فتوکپی و سالن جلسات آن برای برگزاری انواع جلسات خود بهره ببرند همچنین برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهری می‌توانید از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل هتل استفاده کنید.
 قبل از بیرون رفتن از هتل، اگر اشیای گران قیمت همراه دارید، از جابه‌جا کردن آن‌ها خودداری کرده و این لوازم را به صندوق امانات بسپارید گفتنی است کارمندان هتل پولمن اکسس تاورز تفلیس به زبان‌های انگلیسی و روسی علاوه بر گرجی نیز صحبت می‌کنند. به لطف وجود استخر سرپوشیده می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، خستگی خود را با زدن تن به آب از بین ببرید. بخش سلامتی و اسپای هتل نیز دارای تجهیزات اسپا، ماساژ و سونا و جکوزی بوده و می‌توان با پرداخت هزینه از آن‌ها بهره‌مند شد همچنین برای علاقه‌مندان به ورزش نیز باشگاه تناسب اندام دایر شده است.
نکته جالب دیگر در مورد هتل این است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز است و با هزینه اندکی صورت خواهد پذیرفته می‌شود. هتل پولمن اکسس تاورز تفریحات مختلفی برای شما در نظر گرفته است تا از تک تک لحظات خود در هتل لذت ببرید مثلا می‌توانید بیلیارد بازی کنید و یا با دوستانتان اجرای موسیقی زنده داشته باشید. 
در هتل یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را تحت نظر مربی خصوصی انجام دهند. استعمال دخانیات در هتل مجاز نمی‌باشد به همین دلیل محوطه ای برای همین منظور در هتل صورت گرفته است. خدمات خشکشویی و اتو شویی نیز در هتل به مهمانان آفر داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل پولمن اکسس تاورز Pullman Tbilisi Axis Towers Hotel

هتل پولمن اکسس تاورز دارای 220 اتاق می‌باشد. اتاق‌ها عایق صدا هستند. نظافت روزانه اتاق ها، محیط تمیز و راحتی برای مهمانان فراهم می‌کند. از امکانات این اتاق ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، آب رایگان،مبل، میز، صندلی، اتو، میز اتو، تلفن، کمد لباس و رخت آویز اشاره کرد. تمامی واحدها دارای حمام خصوصی، سرویس بهداشتی فرنگی و امکانات جانبی نظیر دمپایی، سشوار، حوله و وسایل بهداشتی هستند.

 فاصله هتل تا:

- فاصله تا رستوران هتل جورجیا 332متر
- فاصله تا رستوران تبلا سالن 709 متر
- فاصله تا پارک واک 352 متر
- فاصله تا دریاچه لاک پشت 1.3 کیلومتر
- فاصله تا موزه فضای باز قوم شناسی 1.3 کیلومتر
- فاصله تا باغ وحش تفلیس 1.8 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 17 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پولمن تفلیس اکسس تاورز ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن میزکار سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده باشگاه بیلیارد سونا
سالن بازی کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2